فرماندار جم از ایجاد واحدهای تولیدی در روستاهای شهرستان جم خبر داد.
کد خبر: ۳۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 10 May 2015
تابناک بوشهر: عبدالله نادری ظهر امروز در نشست با مدیران بانکی شهرستان جم با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه سرمایه گذاری و اشتغال در شهرستان جم اظهار داشت: بانک‌ها باید در زمینه تسهیل سرمایه‌گذاری و فراهم کردن بستر اشتغال پایدار نهایت همکاری را داشته باشند.

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ دولت در حوزه اقتصادی به ویژه کاهش تورم تصریح کرد: کشور شاهد تغییرات مثبتی در حوزه اقتصادی است و به دنبال کاهش نرخ تورم، شاهد آغاز رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب کار هستیم.

نادری جذب سرمایه‌گذار را یکی از اولویت‌های مهم شهرستان در سال جاری دانست و ابراز داشت: رشد و بالندگی اقتصادی شهرستان جم از رهگذر افزایش مشارکت و سرمایه‌گذاری در بخش‌های کلان تولیدی می‌گذرد و بانک‌ها باید در زمینه جذب سرمایه‌گذاری‌ها پیش‌گام باشند.

وی با بیان اینکه فرصت‌های اشتغال دولتی در شهرستان محدود است خاطر نشان ساخت: قطعا برای اشتغال پایدار در شهرستان جم، ورود سرمایه‌داران دارای اهمیت بسیار بالایی است و شهرستان جم نیز در این راستا از پتانسیل‌های بسیار بالایی برخوردار است.

نادری اضافه کرد: شهرستان جم برای توسعه بیشتر اقتصادی به سرمایه گذاری مولد و پویا نیاز دارد و مردم باید به  سرمایه‌گذاری به عنوان یک رفتار مثبت اقتصادی، بیشتر توجه کنند.

فرماندار شهرستان جم تقویت حوزه روستایی و ایجاد واحدهای تولیدی در سطح روستاها را نیز با اهمیت برشمرد و افزود: روستاها ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای ایجاد واحدهای اقتصادی و تولیدی دارند که باید از این فرصت‌ها استفاده بهینه کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار