رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: در هفت ماهه اول سالجاری؛ بیش از ۱۰۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از این استان به خارج از کشور صادر شده است.
کد خبر: ۳۳۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 23 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، علی اکبر متقی فرد روز چهارشنبه در جلسه توسعه صادرات غیر نفتی استان اظهار کرد: از ۱۰۰ میلیون دلار محصول صادر شده ۴۶ میلیون دلار از  گمرکات استان  قزوین و حدود ۵۴ میلیون دلار نیز از سایر گمرکات کشور صادر شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اقلام صادراتی را؛ کشمش، تخم مرغ، مرغ، میوه، گوجه و سایراقلام و محصولات کشاورزی ذکرکرد.

متقی فرد اضافه کرد: سیاست دولت در زمینه صادرات کشمش در مقابل واردات موز است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بازار در برابر بازار یکی از راههای خوب وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از تولید داخلی و محصولات کشاورزی است.

متقی فرد تصریح کرد : صادرات در بخش کشاورزی توسط اتحادیه دامداران انجام می شود و آمادگی لازم برای برنامه های مشارکتی با پایانه صادراتی جهت مشارکت در امر صادرات محصولات کشاورزی را داریم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین تاکید کرد: اتحادیه ها و تعاونی های کشاورزی آمادگی همکاری با پایانه های کشاورزی برای حضور در صادرات محصولات کشاورزی را دارند.

وی یاد آور شد: بهترین همراه جهاد کشاورزی؛ اتحادیه های  و تعاونی های کشاورزی  هستند که می توانند در امر صادرات  مشارکت و حضور داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار