تیم فوتسال یاسین پیشرو در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ساوه به مصاف تیم شهرداری این شهر می‌رود.
کد خبر: ۳۳۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵ 23 November 2016
به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال یاسین پیشرو در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ساوه به میهمانی شهرداری این شهر می‌رود.

دیدار دو تیم در روز جمعه از ساعت 17 و به قضاوت علیرضا عبدالغنی در سالن امام خمینی (ره) شهر ساوه به انجام می‌رسد.

به علت حضور بازیکنان و کادر قمی در تیم ساوه به حساسیت‌های این این بازی افزوده و شاید می‌توان به عنوان یک آل کلاسیکو و یک جدال تمامی حیثیتی از آن یاد کرد.

تیم شهرداری که محسن حسن زاده سرمربی پیشین تیم قم و حسین صبوری مربی قمی را در رأس کادر فنی خود می‌بیند و بازیکنانی در تیم شهرداری ساوه حضور دارند که فصل‌های زیادی برای قم توپ زدند و گاهی اوقات فرشته نجات تیمشان بودند.

اما کادر تیم ساوه تنها به این دو تن ختم نمی‌شود، از این‌ها که بگذریم مربی دروازه‌بانان، پزشک تیم و... اکثریت به اتفاق از استان قم هستند.

بازیکنانی همچون مسلم اولاد قباد، محمدحسین کوهستانی، محسن شنوفی و سعید تقی‌زاده در این تیم حضور دارند که تماماً نام‌هایی آشنای برای فوتسال قم به حساب می‌آیند.

نمایندگان ساوه در یازده هفته‌ای که گذشته است چهارده امتیاز جمع کرده‌اند و جایگاه نهم را به خود اختصاص داده‌اند و آمار 35 گل زده و 31 گل خورده می‌توان آمار جالبی برای این تیم باشد.

در آن سوی یاسین پیشرویی حضور دارد که ابتدای فصل را به خوبی آغاز کرد اما پس از گذشت 6 هفته از نوار پیروزی‌های این تیم برابر مس سونگون در قم پاره شد.

یاسینی‌ها نیز هم‌اکنون در رده هفتم هستند و شانزده امتیاز را تا این جای کار در سبد اندوخته‌های خودشان می‌بینند.

شاگردان محمد رضا حیدریان با دریافت 30 گل در یازده بازی و به ثمر رساندن تنها 24 گل نشون داده علی الرغم نتایج پر افت و خیز خط دفاع و گلر چشمگیری را در این دوره نداشته‌اند.

در دیدار دو تیم به نکاتی می‌توان اشاره داشت پر انگیزه بودن اولاد قباد و کوهستانی دو بازیکنی که در فصل گذشته در یاسین پیشرو توپ می‌زدند وبا حرف و حدیث‌های بسیار از این تیم جدا شدند.

ودر در طرف دیگر حضور سعید قاسمی کاپیتان یاسینی‌ها که روزی با محسن حسن‌زاده هم بازی بوده و احتمال رقابت و رفاقت این دو نیز با یکدیگر وجود دارد

اما تیم یاسین پیشرو تنها به این بازیکن ختم نمی‌شود بلکه بازیکنان با تکنیکی همچون روح الله ایثاری و میثم ایلانلو که در مواقع بحرانی ناجی تیم خود هستند می‌تواند خط دفاعی ساوه‌ای ها را به زحمت بیانداز د.

البته که تیم شهرداری ساوه تنها نام ساوه را یدک می‌کشد زیرا اکثریت کادر و بازیکنان از استان قم هستند، و این در حالی است که در تیم یاسین پیشرو قم سه بازیکن غیربومی در ترکیب اصلی حضور دارد.

این امر برای مسئولین طبیعی و برای اهالی ورزش شگفت‌انگیز است زیرا برای مسئولان استان قم همیشه مرغ همسایه غاز بوده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار