تا سه روز آینده؛
کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا سه روز آینده در ارتفاعات و شهرهای شمالی استان پدیده مه و بارش‌های پراکننده را شاهد خواهیم بود و دشت قزوین به دلیل وزش بادهای شدید فقط سرمای هوا را تجربه خواهد کرد.
کد خبر: ۳۳۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 21 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، اظهار کرد: عبور موجی که از ساعات پایانی شنبه تا امروز صبح اتفاق افتاد باعث شد شاهد بارش برف و باران به صورت اندک در ارتفاعات استان شاهد باشیم.

وی افزود: با توجه به استقرار توده هوای سرد سیبری، وزش بادهای شمالی را در استان شاهد هستیم که تا پایان هفته ادامه دارد به طوری که دمای هوای استان در شبانه روز تک رقمی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین با اشاره به اینکه در حال حاضر دمای هوای شهر قزوین 1 درجه بالای صفر است، اعلام کرد: ظهر روز گذشته دمای هوای قزوین به 8 درجه بالای صفر رسید و دمای شهر آوج به زیر صفر درجه سلسیوس رسید.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شهرهای قزوین و رازمیان دمای بالای صفر درجه را دارند و در بقیه شهرهای استان نیز دمای زیر صفر درجه سلسیوس به ثبت رسیده است.

بهروزی یادآور شد: دشت قزوین به دلیل وزش بادهای شدید طی سه روز آینده فقط سرمای هوا را تجربه خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار