برد های شیرین این هفته ورزشکاران استان
این هفته در رقابت های مختلف ورزشی تیم های هم استانی به خوبی درخشیدند و روی خوش بازی را به تماشگران و هم استانی ها نشان دادند.
کد خبر: ۳۳۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ 18 November 2016
این هفته در رقابت های مختلف ورزشی تیم های هم استانی به خوبی درخشیدند و روی خوش بازی را به تماشگران و هم استانی ها نشان دادند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،نونهالان سپاهان یاسوج به مصاف نوژن اصفهان رفت که در این بازی نونهالان تیم یاسوجی با به راه انداختن جشنواره گل تیم نوژن اصفهان را با 6 گل شکست دادند تا همچنان تیم پرقدرت لیگ برتر نونهالان کشور باقی بماند.
تیم فوتبال نونهالان سپاهان یاسوج هفته گذشته هم موفق شد در یاسوج دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان را به نتیجه پرگل شکست دهد.

سپاهان یاسوج که در حال حاضر در رده دوم لیگ برتر نونهالان کشور قرار دارد می تواند در هفته بعد با شکست صدر نشین این رقابت ها یعنی فولاد خوزستان به صدر جدول صعود کند.
پیامی که زاگرس یاسوج به پرسپولیس داد
اما در دیدار دیگر زاگرس یاسوج توانست در یک بازی پر افت و خیز و جذاب تیم قشقایی را شکست دهد تا پیامی به پرسپولیس داده باشد و بگوید که قشقایی را چگونه باید شکست داد.
این دیدار تا دقایق پایانی نیمه دوم با نتیجه مساوی صفر - صفر پی گیری می شد تا اینکه در دقایق پایانی زاگرس یاسوج از ضربه ی کاشته ای که بدست آورد ، نتیجه را با تک گل بدست آمده، به سود خود به پایان برساند.
این بازی که با گلایه تیم قشقایی شیراز به خاطر تاخیر 45 دقیقه ای در شروع بازی همراه بود،حاشیه هایی هم داشت ، از جمله حضور معاون سیاسی استاندار در ورزشگاه ، حضور قشقایی های مقیم یاسوج در ورزشگاه برای تشویق تیم قشقایی شیراز و پرتاب ترقه و سنگ به ورزشگاه که مدیرعامل قشقایی از سوختگی کمر بازیکن تیم خود خبر داد. 
شگفتی های نفت و گاز گچساران تمامی ندارد
اما مهمترین و شیرین ترین خبر ورزشی استان را نفت و گاز گچساران رقم زد که با شکست فولاد خوزستان ، نشان داد که تیم یکدست و هماهنگی است که از داشته های مربی خود به خوبی استفاده می کند.
نفت و گاز گچساران که در زمین فولاد خوزستان به مصاف این تیم قدرتمند رفته بود ، در نهایت با ضربات پنالتی ، پیروز میدان شد تا خود را در جمع تیم های پرقدرت صعود کرده به رده های بالای جام حذفی ببیند.
 البته داریوش یزدی خود و تیمش را مستحق این برد می دانست و دلیل آن را هم ، تمرینات منظم و با برنامه برای این دیدار و همچنین تلاش های همکارانش می دانست و البته گلایه ای هم از فردوسی پور داشت و گفت:ما در دو مرحله قبل موفق شدیم استقلال خوزستان را شکست دهیم، اما این برد ما کمرنگ جلوه داده شد. در همان روز تیم قشقایی توانست پرسپولیس را حذف کند و در برنامه 90 عادل فردوسی‌پور بیش از 20 دقیقه در مورد تیم قشقایی صحبت کرد. متأسفانه مجری برنامه 90 حتی دو دقیقه وقت هم به تیم ما اختصاص نداد. من نمی‌خواهم در مورد تیم قشقایی صحبت کنم، اما اعتقاد من این است که در حق تیم ما کم لطفی شد، در شرایطی که هفته بعد از همان مسابقه قشقایی را در شیراز بردیم.
پیروز پیاپی هندبالیست ها
برد شیرین دیگر ورزشکاران استان ، در هندبال بود که تیم نفت و گاز گچساران ، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور توانست تیم توسعه و بافق یزد را شکست دهد.
 در هفته دوم این رقابت‌ها تیم هندبال نفت و گاز گچساران موفق شد تیم توسعه و عمران بافق یزد را با نتیجه 34 بر 29 شکست دهد.
این تیم پس از پشت سر گذاشتن هفته دوم این رقابت‌ها اکنون با دو بازی دارای چهار امتیاز است که با ادامه این روند به رده‌های بالاتر صعود خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار