نوید لیموچی به مدت چهارسال ریاست هیات هندبال را برعهده گرفت. پیش از او مشعلی سرپرستی هیات هندبال اهواز را عهده دار بود که در این مراسم از زحمات وی تقدیر شد
کد خبر: ۳۳۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 17 November 2016
به گزارش تابناک خوزستان، با حضور رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اهواز، رئیس هیات هندبال خوزستان، سرپرست سابق هیات هندبال شهرستان اهواز، برخی از پیشکسوتان و مربیان هندبال در دو بخش آقایان و بانوان، مراسم تودیع و معارفه رئیس هیات هندبال شهرستان اهواز برگزار گردید که نوید لیموچی به مدت چهارسال ریاست این هیات را برعهده گرفت. پیش از او مشعلی سرپرستی هیات هندبال اهواز را عهده دار بود که در این مراسم از زحمات وی تقدیر شد.

در این مراسم مشیعل سرپرست سابق هیات هندبال اهواز با اشاره به اینکه وضعیت هندبال کشور در جایگاه مناسبی قرار ندارد، اظهار کرد: در زمان مسئولیتم رابطه بسیار تنگاتنگی با آموزش و پرورش برقرار و از حداکثر استعدادهای ورزشی آن مجموعه استفاده کردیم.

وی گفت: به منظور پیشرفت در تمامی رشته های ورزشی بایستی از ظرفیت های آموزش و پرورش استفاده نمود.

وی گفت: با روی کارآمدن رئیس هیات هندبال اهواز بایستی برنامه ریزی ها دقیق تر، منسجم تر و عملیاتی تر از قبل صورت گیرد و امیدواریم با همت عالی و سعه صدر همه اعضای هیات و تامین اعتبار کافی جهت تجهیز مدارس هندبال شهرستان اهواز بستری مناسبی جهت رشد چشمگیر این رشته فراهم شود البته لازم به ذکر است این مهم با گذشت چندین سال مدیریت عالی محقق می گردد. 

مشیعل با اشاره به اینکه شهرستان اهواز در رشته هندبال ریشه ای قدیمی دارد، افزود: متاسفانه در حوزه زیرساخت و تجهیز امکانات اولیه با مشکلات بسیاری روبرو هستیم که باید در این راستا اقدامات جدی صورت گیرد.

وی مشکل اصلی هیات هندبال اهواز را نبود اعتبارات کافی عنوان نمود و از رئیس جدید این هیات خواستار شد تا در جهت رفع مشکلات موجود گامی بلند بردارد.  

در ادامه جلسه به مباحث مربوط به مشکلات هندبال بانوان شهرستان اهواز اشاره شد. یکی از عمده مشکلات این حوزه عدم بازیکن سازی است. در طی این سال ها به دلیل عدم وجود مربیانی ماهر در حوزه هنبال بانوان این بخش در شهرستان با رکودی چشمگیر مواجه شده است.

در ادامه این جلسه رئیس هیات هندبال خوزستان ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات سرپرست سابق هیات هندبال و معرفی رئیس جدید این هیات اظهار کرد: در تمامی حوزه ها هیات هندبال استان آماده همکاری های همه جانبه با هیات هندبال اهواز می باشد.

قاسمی در ادامه با اشاره به لزوم تشکیل کمیته های استعداد یابی در مدارس بر حضور هر چه بیشتر رئیس هیات هندبال شهرستان اهواز در جلسات اولیاء و مربیان تاکید نمود.

وی در ادامه به رفع مشکل نقدینگی هیات هندبال اهواز اشاره نمود و اظهار کرد: برای رفع این مشکل از هیچگونه کمکی به هیات هندبال اهواز دریغ نخواهیم کرد.

لیموچی رئیس هیات هندبال اهواز در ادامه جلسه افزود: تمام سعی و تلاش خود را در راستای شناساندن رشته هندبال به خانواده ها، اعضای اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و معرفی استعدادهای برتر به تیم ملی به کار خواهم گرفت.

وی افزود: علی رغم اینکه هندبال خوزستان عملکرد خوبی طی سال های اخیر نداشته است اما خواهیم توانست با برنامه ریزی های کاربردی و اصولی در حوزه ورزش همانند سایر تیم های استانی در این رشته نیز بازیکنان ملی و جهانی داشته باشیم که البته در این بخش نیاز به حمایت های ویژه اداره کل ورزش و جوانان اهواز به شدت احساس می گردد و امیدواریم با اعطای تسهیلات ویژه در جهت تحقق این مهم هیات هندبال اهواز را یاری نمایند.

در پایان حسینی رئیس اداره کل ورزش و جوانان اهواز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات سرپرست سابق هیات هندبال اهوازاظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان اهواز الویت خود را به ورزش های گروهی یا به اصطلاحی بهتر هیات های توپی و توری اختصاص داده است و برای رشد و توسعه همه جانبه این رشته های ورزشی از هیچگونه اقدامی فروگذار نخواهد بود.

وی به موفقیت های هیات های فوتبال، والیبال و بسکتبال اهواز اشاره نمود و تاکید کرد: برای توسعه رشته هندبال در شهرستان اهواز باید از ظرفیت های انسانی و منابع مالی موجود در شهر بهره لازم و کافی برده شود.

حسینی خطاب به رئیس هیات هندبال اهواز اظهار کرد: برای پیشرفت رشته هندبال در اهواز برنامه ای جامع تدوین و آماده اجراست که اگر به هر دلیلی رئیس هیات هندبال قادر به اجرای صحیح آن نباشد و انتظارات ورزشکاران رشته هندبال شهرستان اهواز به درستی برآورده نگردد ناچار به برکناری وی خواهیم بود.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان اهواز تصریح کرد: استعداد یابی، استفاده از پتانسیل های کلانشهر اهواز، تشکیل لیگ هندبال اهواز، رسیدگی به حوزه آموزش ازجمله برنامه های مدونی است که باید در دستور کار رئیس هیات هندبال اهواز قرار گیرد. 


  رئیس هیات هندبال اهواز منصوب شد/لیموچی در راس هیات هندبال اهواز
رئیس هیات هندبال اهواز منصوب شد/لیموچی در راس هیات هندبال اهواز

رئیس هیات هندبال اهواز منصوب شد/لیموچی در راس هیات هندبال اهواز

رئیس هیات هندبال اهواز منصوب شد/لیموچی در راس هیات هندبال اهواز

رئیس هیات هندبال اهواز منصوب شد/لیموچی در راس هیات هندبال اهواز

رئیس هیات هندبال اهواز منصوب شد/لیموچی در راس هیات هندبال اهواز

رئیس هیات هندبال اهواز منصوب شد/لیموچی در راس هیات هندبال اهواز




منبع: تابناک
برچسب ها: هندبال ، اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار