کد خبر: ۳۳۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴ 16 November 2016
در همایش یک روزه کارآفرینی و اشتغال به عضویت 300 هزار کهگیلویه و بویراحمدی در تعاونی‌های استان اشاره شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همایش یک روزه کارآفرینی و اشتغال عصر امروز با حضور رئیس اتاق تعاون ایران، استاندار و سایر مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بهمن عبدالهی رئیس اتاق تعاون ایران با اشاره به وجود 3 هزار و 200 تعاونی ثبت شده در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این تعداد دو هزار تعاونی فعال بوده و 300 هزار نفر از مردم این استان هم تحت پوشش این تعاونی‌ها هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های حمایتی اتاق تعاون ایران از تعاونی‌ها گفت: حمایت و رسیدگی به وضعیت تعاونی‌ها و اخذ و هدایت بانکی از اولویت‌های اتاق برای حمایت از تعاونی‌ها است.

در ادامه صابر مظاهری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اتاق تعاون استان دو سالی بود که از رونق افتاده و حرکتی خاصی نداشت که به همت لهراسب باقری رئیس جدید تعاونی‌های استان طی چند ماه اخیر راه‌اندازی و همایش‌های خوبی هم برگزار شد.

وی با تبریک هفته کارآفرینی به برنامه‌های این هفته در استان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات میان 300 دانشجوی استان، مشاوره و هدایت شغلی توسط کاریابی‌های استان، برگزاری همایش کارآفرینی با همکاری جهاد دانشگاهی و بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از کارگاه‌های تولیدی از جمله برنامه‌های هفته کارآفرینی بود.

این مسؤول با اشاره به اینکه کارآفرینی جزء ضروریات کشور است، افزود: همه دستگا‌ها موظف هستند نقش کارآفرینی را تدوین کنند و در ترویج کارآفرینی تلاش مضاعفی داشته باشند.

مظاهری به نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ کارآفرینی اشاره کرد و گفت: دانشگاه و رسانه‌ها در این خصوص می‌توانند همکاری کنند چرا که اشتغال باعث حفظ آرامش و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می ‌شود لذا حمایت از بخش کارآفرینی در این خصوص مؤثر است.

وی تصریح کرد: کارآفرینان نیازمند حمایت مادی و معنوی هستند که امیدواریم شاهد همکاری دستگا‌ه‌های استان در جهت رونق کارآفرینی در استان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار