در آیین معارفه رئیس کمیسیون مناقصات شرکت ملی حفاری ایران
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر شناسایی موانع و مشکلات در مسیر فرآیند مناقصات و ارائه راهکارهای اصولی برای رفع آنها با استفاده از ظرفیت های پیش بینی شده در قوانین و مقررات جاری تاکید کرد
کد خبر: ۳۲۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 16 November 2016
 مهندس حیدر بهمنی در آیین معارفه رئیس جدید کمیسیون امور مناقصات شرکت، این واحد را یکی از حساس ترین بخش های شرکت دانست و گفت: همکاری و تعامل مناسب و سازنده با بخش های مرتبط  و زیر مجموعه های شرکت از جمله وظایف این واحد است.

وی تعامل سازنده با کمیته فنی و بازرگانی، کاربست شاخص های ارزیابی عملکرد جهت حصول اطمینان از تامین کیفیت و سرعت لازم در پیگیری و برگزاری مناقصات و اتخاذ تدابیر و راهکارهای مناسب برای ارتقاء دانش و آگاهی مدیران، روسا و  کارشناسان نسبت به مفاد قانون برگزاری مناقصات را از دیگر وظایف این مسئولیت برشمرد.

بهمنی با اشاره به دانش، تجارب، سوابق کاری دکتر صاحب آقاجری وی را به عنوان رئیس کمیسیون مناقصات شرکت معرفی و از بیش از سه دهه خدمات ارزشمند آقای محمد رضا پورسیاح در مسئولیت های مختلف قدردانی به عمل آورد.

در این آیین که معاونین مدیرعامل، مدیران ارشد و روسای واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت حضور داشتند پورسیاح گزارشی از فعالیت انجام شده در دوران تصدی این مسئولیت ارائه و آقاجری برنامه های خود در جهت تحقق اهداف و سیاست های شرکت تشریح کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار