رجب شمس در بازدید از روند اجرایی پروژه رینگ سلامت دریاچه شورابیل در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با هدف توسعه ورزش‌های همگانی و ارتقا سلامت عموم شهروندان اجرای رینگ سلامت دور دریاچه شورابیل در دستور کار قرار گرفته است.

 

شورابیل

وی افزود: این پروژه اولین پروژه مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری سلامت است که در سطح استان اردبیل به طول بیش از هفت کیلومتر و عرض سه متر مطابق با استانداردهای جهانی احداث می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل با تأکید به اینکه شورابیل یکی از مهم‌ترین المان‌های توسعه شهر اردبیل محسوب می‌شود، متذکر شد: پروژه‌های متعدد زیرساختی از جمله پارک، مجتمع‌های اقامتی، پارکینگ، رستوران و انواع ورزش‌های آبی در این مجموعه اجرا می‌شود.

شمس تأکید کرد: برای تکمیل رینگ سلامت چمن مصنوعی نیز در دست اجرا است که با توجه به تأکید خود مجموعه شهرداری و شورای شهر اردبیل تا دهه فجر امسال محقق شده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی به اجرای چهار ورودی جدید نیز در منطقه نمونه گردشگری شورابیل اشاره کرد و افزود: در نظر داریم بدون تعطیلی در زمستان پروژه‌های عمرانی پیرامون این منطقه را پیش برده و در عید امسال بخشی را به بهره‌برداری برسانیم.