مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:
پورموسوی گفت: برای ما که در رده‌های پایین جدول قرار داریم، حضور در لیگ برتر و حفظ امتیاز باشگاه استقلال خوزستان اهمیت بسیاری داشته و با تمام توان به میدان می‌رویم.
کد خبر: ۳۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱ 09 May 2015
هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا با دیدار تیم‌های فوتبال سایپای البرز و استقلال خوزستان پیگیری می‌شود.
در این رابطه مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
سید سیروس پورموسوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سایپا جزو بزرگان فوتبال ایران است و ما این تیم را به عنوان تیمی بزرگ می‌شناسیم.
وی افزود: این تیم از کادر فنی با اخلاق و کاردان و همچنین بازیکنان خوب و با استعدادی سود می‌برد که رقابت با آن را برای هر حریفی مشکل می‌کند.
این مربی فوتبال افزود: با تمام احترامی که برای نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان قائل هستیم، باید بگویم که ما فقط به دنبال شکست دادن سایپا و کسب 3 امتیاز هستیم.
پورموسوی گفت: برای ما که در رده‌های پایین جدول قرار داریم، حضور در لیگ برتر و حفظ امتیاز باشگاه استقلال خوزستان اهمیت بسیاری داشته و با تمام توان به میدان می‌رویم.
وی بیان داشت: به همین دلیل برای شکست دادن سایپا و فرار از رده‌های پایین جدول برنامه‌ریزی کرده و بازیکنان ما انگیزه‌های بسیاری دارند.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: در این زمینه تمرینات خوبی انجام دادیم و با شناخت نقاط ضعف و قوت حریف به میدان می‌رویم.
پورموسوی به برگزاری مسابقات به صورت همزمان در هفته‌های پایانی لیگ برتر اشاره کرد و گفت: این 2 هفته برای همه مهم بوده و سرنوشت تیم‌ها به تک امتیازها وابسته شده است.
وی اظهار داشت: امیدواریم همه تیم‌ها بازی جوانمردانه را در دستور کار خود قرار داده و با جوانمردی بازی کنند. در حال حاضر مردم استان‌هایی که تیم‌های آنها در پایین جدول قرار دارند، منتظر بازی جوانمردانه تیم‌های استان‌های دیگر هستند.
پورموسوی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر مدیریت باشگاه از عملکرد کادر فنی و بازیکنان رضایت دارد و امیدواریم با کسب امتیازات 2 دیدار باقی مانده، بتوانیم در لیگ برتر ماندگار شویم.
لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های فوتبال سایپای البرز و استقلال خوزستان فردا راس ساعت 18 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.
نماینده خوزستان هم اکنون با 28 بازی و 26 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار