کد خبر: ۳۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 09 May 2015
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از امروز، شاهد رگبارهای پراکنده همراه با وزش تندباد در بیشتر مناطق استان خواهیم بود.

کورش بهادری اظهار کرد: این تندباد، مناطق شمال و شرق استان را در برمی​گیرد. همچنین در مناطق جنوب استان از جمله آبادان، امیدیه و ماهشهر به دلیل وزش بادهای شدید، وقوع گردوغبار محلی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هم​اکنون فصل برداشت گندم است امشب و فرداشب علاوه بر رگبارهای پراکنده، رگبار تگرگ را در مناطق شمالی استان خواهیم داشت و لازم است کشاورزان در عملیات برداشت به این موضوع توجه داشته باشند.

بهادری درباره تندباد روز پنج​شنبه که همراه با گرد و غبار غلیظ در سطح برخی شهرهای استان رخ داد، اظهار کرد: پنج​شنبه یک تندباد لحظه​ای با سرعت 100 کیلومتر بیشتر مناطق استان را درنوردید. این تندباد از بستان، دزفول، اهواز و گتوند آغاز شد.

وی افزود: غلظت گردوغبار به حدی بود که میزان دید را به 100 متر کاهش داد و تقریبا آسمان بیشتر شهرهای استان را تحت تاثیر قرار داد. اما پس از آن نیز شاهد بارش رگبارهای پراکنده بودیم که در دزفول 18 میلی​متر، اندیمشک 8 میلی​متر، دهدز 8 میلی​متر و ایذه 4 میلی​متر بارش باران گزارش شد. در ایستگاه فرودگاه اهواز نیز بارش بیش از 0.1 میلی​متر باران در شهر اهواز گزارش شد. البته در برخی مناطق شهر اهواز بارش باران بیشتری نیز شاهد بودیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار