رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به همراه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، یکشنبه 23 آبان ماه، از موکب وزارت امور اقتصادی و دارایی در مرز چزابه، بازدید کرد
کد خبر: ۳۲۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 15 November 2016
در این بازدید کاردگر، ضمن تشکر از تلاش های مدیریت و کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان در برپایی این موکب  برای خدمت رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، خدمات ارائه شده در این موکب را خوب و شایسته برشمرد و اظهار امیدواری کرد که این اقدام معنوی در سال های آتی نیز تداوم داشته باشد.

وی بیان داشت: این حرکت مورد استقبال دستگاه تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی قرار گرفته است و من پیش بینی می کنم که در سال های آینده نیز به شکل باشکوه تری برگزار شود.

کاردگر حضور مسئولین در این فضای معنوی را عاملی برای آشنایی نزدیک آن ها با این حماسه مقدس دانست.

همچنین، مسعود صدری، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، در خصوص برنامه این موکب حسینی عنوان کرد: به لطف خدا این موکب از 20 آبان برپا شده است و تا پنجم آذر ماه به زائران عزیز خدمت رسانی خواهد کرد.

وی گفت: اجر خادمان موکب انشاالله با حضرت امام حسین (ع) است و امیدوارم بذر این برنامه مقدس که از سال گذشته کاشته شده، درخت تناوری شود که همگان از سایه سار معنوی آن بهره ببرند.

صدری با اشاره به امواج مردمی که با پای پیاده و مشتاق به سوی کربلا می روند، اظهار داشت: از خدای متعال می خواهم، به من و همکارانم توفیق دهد، در سال های بعد نیز با نیروی بیشتر این مسیر را ادامه دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار