کد خبر: ۳۲۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 15 November 2016
فرمانده پلیس راه بروجرد گفت: 10 اکیپ گشت پلیس راه بروجرد در ایام اربعین به صورت محسوس و نامحسوس محورهای مواصلاتی این شهرستان را کنترل می کنند.
سرگرد عبدالرحمن حقیقی  افزود: این 10 اکیپ پلیس راه بروجرد از تاریخ 20/8/95 تا 5/9/95 کلیه محورهای مواصلاتی شهرستان بروجرد را تحت کنترل و بازرسی قرار می دهند.به گفته وی ترافیک در محورهای مواصلاتی شهرستان بروجرد با توجه به اینکه محل عبور زائران اربعین حسینی از مرکز کشور به سمت غرب و جنوب روان بوده و تاکنون حادثه رانندگی برای زائران اربعین رخ نداده است.
فرمانده پلیس راه بروجرد بیان کرد: زایرانی که برای عزیمت به سمت مرزهای غرب و جنوب کشور از خودروهای شخصی استفاده کرده باید از سلامت فنی خودروی خود مطمئن بوده و برگ معاینه فنی داشته باشند.
سرگرد حقیقی اضافه کرد: هر گونه تخطی از سرعت غیرمجاز و رعایت نکردن قوانین ومقررات راهنمایی مورد اعمال قانون قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: رانندگان اتوبوس وخودروهای عمومی از رانندگی در حین خواب آلودگی خودداری کرده و راننده کمکی همراه داشته باشند.
فرمانده پلیس راه بروجرد یادآور شد: پلیس راه شهرستان بروجرد به صورت شبانه روزی و تا پایان بازگشت زایران اربعین حسینی به صورت آماده باش در محورهای مواصاتی شهرستان حضور دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار