رئیس پلیس راه کشور ازترافیک سنگین جاده های منتهی به مهران خبردادوگفت:کسانی که مهران را برای سفر به عراق انتخاب می کنند باید بدانند بدلیل حجم بالای ترددها باید مدت زمان بیشتری در جاده ها رانندگی کرده و مشکلات ترافیکی را بپذیرند.
کد خبر: ۳۲۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 14 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سردار محمدحسین حمیدی اظهار کرد: با توجه به اینکه جاده های منتهی به مهران کوهستانی و کم عرض هستند در شرایط فعلی بدلیل حجم بالای تردد خودروها دارای ترافیک سنگینی است.
 
به گفته وی، اکنون شرایط طوری است که مردم برای رسیدن به مرز مهران باید ساعت ها در مسیرهای منتهی به مرز رانندگی کنند لذا تقاضا داریم با شکیبایی و پرهیز از شتاب رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.
 
سردار حمیدی تاکید کرد: با توجه به شرایط پیش آمده زائران پس از پارک خودروهای خود در پارکینگ های بزرگ در نظر گرفته شده قبل از شهر مهران باید چند کیلومتر را پیاده طی کنند و سپس با اتوبوس های شرکت واحد به پایانه مرزی بروند.
 
رئیس پلیس راهور کشور به زائرین اربعین که هنوز مرز خود را انتخاب نکرده اند توصیه کرد با توجه به حجم بالای تردد در مسیرهای منتهی به مهران، در صورت امکان از مرزهای شلمچه و چزابه در استان خوزستان که دارای بار ترافیکی به مراتب کمتری نسبت به مهران است، برای خروج از کشور اقدام کنند.
 
سردار حمیدی در خصوص انتخاب مرز مهران از سوی اکثریت زائرین برای تردد به کشور عراق افزود: کسانی که مهران را برای سفر به عراق انتخاب می کنند باید بدانند بدلیل حجم بالای ترددها باید مدت زمان بیشتری در جاده ها رانندگی کرده و مشکلات ترافیکی را بپذیرند.
 
وی در خصوص آمار ترددها و تصادفات جاده ای در جاده های منتهی به مرز مهران در روزهای اخیر اظهار کرد: در بحث ترددها نسبت به ایام اربعین سال گذشته افزایش 50 درصدی داشته ایم ولی میزان تصادفات جاده ای تغییری نکرده است.
 
وی ادامه داد: به غیر از یک فقره تصادف که منجر به فوت شد خوشبختانه تصادف های رانندگی دیگر منجر به جرح با خسارتی بوده اند البته این وضعیت پایدار نیست و باید منتظر باشیم ببینیم در روزهای باقی مانده چه پیش خواهد آمد.
 
سردار حمیدی در خصوص تدابیر پلیس برای زمان بازگشت زائران از عراق یادآور شد: رانندگان در دور برگشت خسته هستند و مسافت زیادی را پیاده طی کرده اند بنابراین خستگی و خواب آلودگی می تواند زمینه ساز حوادث رانندگی ناگوار باشد.
 
رئیس پلیس راه نیروی انتظامی گفت: بیشتر توان خود را برای زمان بازگشت زائران، تهیه اتوبوس و ساماندهی ترددهای بین و درون شهری معطوف کرده ایم تا زائران با کمترین مشکل مهران را ترک کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار