سردار فضلی:
جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدای مدافع حرم ،در پاسداری از حریم اهل بیت(ع) الگوی نمونه ای برای جوانان هستند.
کد خبر: ۳۲۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 14 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، سردار پاسدار علی فضلی در آیین گرامی داشت یاد و خاطر شهید مدافع حرم محمد حسن قاسمی افزود: مردم همواره با بصیرت و هوشیاری خود در همه صحنه های انقلاب حضور پررنگ دارند و برای دفاع از انقلاب و اسلام از جان خود مایه می گذارند و شهید قاسمی نمونه این از خود گذشگی و ایثار در راه دین و دفاع از حرم اهل بیت است.
وی گفت:دشمنان در طول 38سال گذشته به دنبال ضربه زدند به نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران بوده اند، ولی ایثار و ایستادگی جوانان باعث شده است دشمن هرگز نتواند به صورت مستقیم علیه ایران اقدام کند.
فضلی یادآور شد: پیروی از فرامین قرآن و پیامبر و ائمه اطهار و اطاعت از رهبری در وجود مردم است و همین امر باعث پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس شد و اکنون در برابر دشمنان دین همواره استوار و محکم ایستاده اند.
به گفته وی،اگر فدارکاری و رشادت جوانان نبود امروز داعش از مرزها عبور می کرد ولی به لطف خدا داعش زمین گیر شده است.
شهید محمد حسن قاسمی از پرستار چهارمحال و بختیاری چهار ماه پیش هنگام انجام اقدامان بشر دوستانه و امدادی در حلب سوریه ، به دست گروه های تکفیری به شهادت رسید و پیکر این شهید پس از چهار ماه روز یکشنبه بیست و سوم آبانماه به شهرکرد بازگردانده و در این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار