عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی از مناطق حاشیه ای و سکونت گاههای غیر رسمی زاهدان و همچنین مرکز فنی حرفه ای و توانمند سازی بانوان در حاشیه این شهر بازدید کرد.
کد خبر: ۳۲۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹ 11 November 2016
وزیر راه و شهرسازی به اتفاق استاندار سیستان و بلوچستان و معاونان و مدیران کل این وزارتخانه از نقاط حاشیه ای شهر زاهدان دیدن کرد و با شماری از حاشیه نشینان از نزدیک به گفت وگو پرداخت.
آخوندی همچنین از مرکز توانمند سازی فنی و حرفه ای که بانوان در حال حرفه آموزی و فعالیتهای مختلف هستند دیدن کرد.
این مرکز با نام شهدای وحدت تنها مرکز فنی و حرفه ای کشور است که از محل اعتبارات جهانی برای توانمند سازی قشر آسیب پذیر در حاشیه شهر زاهدان ایجاد شده است.
اعتبارات ساخت این مرکز از سوی بانک جهانی تامین شده و مجری آن اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان است که در سال 89 به بهره برداری رسید.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به زاهدان در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان شرکت می کند.
وزیر راه و شهرسازی را در این سفر امینی معاون برنامه ریزی، مظاهریان معاون مسکن و ساختمان، کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل، میر شفیع مشاور وزیر در راههای روستایی، سعید نژاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، محمد زاده مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه راهها، ایزدی مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی کشور و یعقوبی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه این وزارتخانه همراهی می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار