وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛
با انعقاد 18 تفاهم نامه اشتغال زا در حوزه فناوری اطلاعات تا سال آینده 3500 شغل مولد در استان خوزستان ایجاد می شود
کد خبر: ۳۲۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 10 November 2016
به گزارش تابناک خوزستان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه های اشتغالزا در حوزه فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توافقی از مدت ها قبل بین وزارت ارتباطات و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه ICT صورت مبنی بر ایجاد اشتغال پایداردر استان های مختلف صورت گرفته است که امروز با امضای 18 تفاهم نامه اشتغال زا در حوزه فناوری اطلاعات این مهم در خوزستان محقق خواهد شد.

واعظی در ادامه افزود: با توجه به اینکه خوزستان استانی در زمره استان هایی است که در آن زیرساخت های ICT به سرعت گسترش یافت. در حال حاضر در حوزه انتقال در خوزستان طی سه سال گذشته حدود 8/4 برابر گسترش صورت گرفته است. در حوزه پهنای  باند 5/5 برابر توسعه در خوزستان شکل گرفته است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بیشتر شهرها و روستاهای خوزستان به نسل سوم و چهارم اینترنت همراه مجهز شده اند. امیدواریم تا پایان دولت تدبیر و امید همه شهرهای خوزستان به نسل سوم مجهز شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: به دلیل ظرفیت های ویژه استان خوزستان فضایی مبنی بر به کارگیری حوزه ICT  در حوزه توسعه خدمات بوجود آمده است که جهت تحقق این مهم امروز 18 سند اشتغالزا در حوزه فناوری اطلاعات با شرکت های مختلف منعقد گردید. 

وی تصریح کرد: این 18 سند سرمایه گذاری حدود 850 میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است و امیدواریم با انعقاد 18 تفاهم نامه اشتغال زا تا سال آینده 3500 شغل مسقیم در استان ایجاد شود. 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار