با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، جلسه ستاد راهبردی مقصد گردشگری سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۹ 09 November 2016

جلسه ستاد راهبردی مقصد گردشگری استان در سال 96 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و استاندار سیستان و بلوچستان در سالن استانداری برگزار شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در این جلسه اظهار کرد: سیستان و بلوچستان به دلیل ظرفیت‌ها و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی که دارد در برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی در اولویت قرار دارد.

زهرا احمدی‌پور با تاکید بر صیانت از میراث فرهنگی کشور، افزود: معرفی میراث فرهنگی از طریق کتب درسی به نسل‌های جدید در حفظ و صیانت از از آنها موثر بوده و سبب آشنایی بیشتر داش‌آموزان با این ظرفیت‌ها می‌شود.

وی توسعه و ترویج صنایع دستی را در ایجاد اشتغال برای مردم منطقه بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد: باید از این فرصت استفاده لازم صورت گیرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور افزود: باید صنایع دستی کشور در هتل‌ها، مکان‌های گردشگری و تفریحی و برنامه‌های مختلف و همایش‌های ملی و بین‌المللی در معرض دید عموم قرار گیرد.
 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار