معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: مسئله طلاق سونامی خاموش است که اثرات خود را بر جای می‌گذارد.
کد خبر: ۳۲۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۶ 09 November 2016
به گزارش تابناک قم، احد جمالی در کارگروه زنان و خانواده که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری قم برگزار شد،‌ اظهار کرد: در زمینه بحث تحکیم خانواده و طلاق دو طرف زن و مرد تأثیرگذار هستند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف به صورت موضوعی قضایای مربوط به این امر را تعقیب می‌کنند، این همدلی وجود دارد و مشکلی در این زمینه نیست، هر یک از ما مأموریت‌های خاص حاکمیتی داریم، زمانی که همه با یکدیگر باشیم می‌توانیم به موفقیت برسیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه مسئله طلاق سونامی خاموش است که اثرات خود را بر جای می‌گذارد، ادامه داد: سال گذشته در استان قم رتبه چهارم را در این زمینه داشتیم و سال 94ـ93 رتبه هشتم شده است، این موضوع به معنای این است که استان‌های دیگر بحرانی‌تر از ما هستند که حل آن به عزم متولیان و افراد دلسوز نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: هر اندازه سن ازدواج افزایش پیدا می‌کند، زن و مرد آرمانی‌تر فکر می‌کنند، آرمانی فکر کردن خوب است، به شرطی که فرد ابزار را تشخیص دهد و به دنبال آن برود،‌ ولی به طور معمول با پیچیدگی و مشکلات در جامعه این قضایا دست‌نیافتنی و نشدنی است.

جمالی با بیان اینکه ظرفیت خوبی از نظر مراجع، علما و اندیشمندان در شهر قم وجود دارد، ادامه داد: هر اندازه افراد عاقل در جامعه بیشتر باشند، ارزش آن جامعه بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ شورای فرهنگ عمومی عالی‌ترین شورای یک استان است، ‌در رأس آن امام جمعه قرار دارد و دبیری آن به عهده استاندار است و افراد صاحب‌نظر دستگاه‌های مختلف در این شورا حضور دارند و تلاش می‌کنند تا گام‌های مثبتی در این زمینه بردارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار