خطبه های نماز جمعه امروز شیراز:
امام جمعه فارس گفت:مذاکره تیم هسته ای با غربی ها بر بستر تهدید،بی معنی است و تیم ما نباید عبور از خط قرمزها را پذیرا باشد.و همچنین در مورد سکوت کشورهای عربی در مقابل حمله به یمن گفت:این کشورهای ساکت مانده،غیرت عربی ندارند.
کد خبر: ۳۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 08 May 2015
تابناک فارس:

امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در فارس،امروز در خطبه های نماز جمعه شیراز گفت:امریکا و اسرائیل در پی تجزیه کشورهای منطقه نظیر لیبی،مصر،یمن،عراق،سوریه هستند و حتی بسیار مشتاقند که ایران هم تجزیه شود.

وی افزود:امریکا و انگلیس و اسرائیل بار دیگر دنبال کننده نقشه ای هستند که بعد از جنگ جهانی نسبت به دولت عثمانی پیاده کردند.

امام جمعه شیراز گفت:ما باید هشیار باشیم و دشمنانمان را بشناسیم.در صورت غافل شدن از دشمن،قطعا مشکلات و معضلاتمان چند برابر می شود.

وی این نکته را تاکید کرد که امریکا در بدترین شرایط بین المللی از لحاظ آبرو قرار دارد.

آیت‌الله ایمانی خاطرنشان کرد: امروز باید برای ملت یمن دعا کرد که اینطور مردانه مقابل بمباران کور و وحشیانه و ددمنشانه آل سعود که خائن به حرمین شریفین است، ایستادگی می‌کند. باید در خیابان‌ها از ملت یمن دفاع کرد. تظاهرات، حمایت‌های مالی و معنوی و حمایت‌های مختلف. می بینیم عربستان بدون هیچ مجوزی به کشوری مستقل حمله می‌کند و همه کشورهای عربی ناظرند و کاری نمی‌کنند! غیرت عربی ندارند. همه چیزشان را در پناه آمریکا و انگلیس از دست داده‌اند.

امام جمعه شیراز سپس با اشاره به بیانات و ارشادات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای و بی معنا بودن این مذاکرات بر بستر تهدید،گفت:تهدید، تحقیر و تحمیل در مذاکرات بی معناست و نباید تیم مذاکره کنندگان ما تحقیر، تهدید و تحمیل دشمن و یا عبور از خطوط قرمز را پذیرا باشند.

وی همچنین با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری، نکاتی را عنوان و بر توجه به اشتغال، توان تولید و ظرفیت‌های داخل را تنها راه نجات کشور دانست و با تاکید بر لزوم دقت در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان، حل مشکلات معیشتی معلمان را خواستار شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار