دروازه بان مهریزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.
کد خبر: ۳۲۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 08 November 2016
به گزارش تابناک یزد،مراسم استقبال از حمید بهزاد پور بصورت خودجوش و مردمی از محل ورزشگاه شهید محصل شهرستان مهریز تا منزل این ملی پوش در محله بغداد آباد علیا طی مراسمی باشکوه برگزار شد.
شرکت کنندگان در مراسم استقبال در طول مسیر با توزیع شیرینی و ذکر صلوات از بازی های شایسته این عضو مهریزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات بین قاره ای تجلیل کردند .
همچنین جمعی از ورزشکاران و جوانان مهریز نیز با اهدای شاخه های گل بر تجلیل از ملی پوشان ، قهرمانان و افتخار آفرینان ورزش به عنوان یک وظیفه مهم توسط مسئولان اجرایی و ورزشی تاکید کردند.
حمید بهزاد پور عضو باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش یزد به همراه تیم ملی ایران در مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره ای اخیر در دوبی به مقام نائب قهرمانی رقابت ها دست یافت .
بهزادپور در سال های اخیر بارها به عنوان دروازه بان به همراه محمد علی مختاری و سید علی ناظم در مسابقات مختلف تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سطح جهان و قاره آسیا حضور داشته است.
حمید بهزاد پور و جواد دهقانی زاده دو بازیکن مهریزی هستند که در باشگاه مقاومت گلساپوش یزد عضویت دارند .
آیین تجلیل از بهزاد پور با حضور مسئولان اجرایی بزودی در سطح شهرستان مهریز برگزار خواهد شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شنبه شب در دیدار پایانی جام بین قاره ای در شهر دبی امارات به مصاف تیم قدرتمند برزیل رفت و در پایان 6 بر 2 شکست را پذیرا شد.
تیم ملی ایران در مرحله گروهی آمریکا را 6 بر 2 و مصر را 4 بر یک شکست داد و همچنین این تیم در سومین دیدار پس از تساوی 3 بر 3 مقابل روسیه در ضربات پنالتی پیروز شد.
تیم شایسته فوتبال ساحلی ایران در این رقابت ها به مقام نایب قهرمانی دست یافت و افتخاری دیگر را به کارنامه خود اضافه کرد.
تیم ایران سال 2013 در رقابت های جام بین قاره ای به عنوان قهرمانی دست یافته بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار