مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از چند واحد کارگری در آزادشهر بازدید کرد.
کد خبر: ۳۲۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 07 November 2016
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از چند واحد کارگری در آزادشهر بازدید کرد.

 دکتر سعید مازندرانی در  جهت بررسی مسائل و مشکلات و فعالیت چند واحد کارگری از جمله گروه صنعتی صباح و شرکت الکترو رعد گلستان در شهرک صنعتی آق چلی آزادشهر بازدید بعمل آورد.

در این بازدید مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از بخشهای مختلف این واحدهای کارگری بازدید و با مسئولین آنها در خصوص مسائل رفاهی، فرهنگی و ورزشی کارگران و ارائه خدمات بیشتر به آنان و رفع مسائل و مشکلات به گفتگو پرداخت.

وی افزود: پرداخت به موقع حقوق کارگران و ارائه خدمات رفاهی و ورزشی مناسب،انگیزه کارگران عزیز را افزایش می دهد و موجب پویایی و نشاط در محیط کار و رونق تولید خواهد شد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: جامعه کارگران و کارآفرینان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های اقتصاد مقاومتی هستند که می توانند در این راستا اقدام و عمل نمایند.

دکتر مازندرانی بیان داشت: استفاده از نیروهای تحصیل کرده طرح کارورزی، کمک شایانی به واحد های تولیدی استان می نماید و برای کارفرمایان و صاحبان بنگاه های اقتصادی به صرفه می باشد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان این‌که هدف از این بازدیدها شناسایی مشکلات کارگری کارفرمایی واحدها و رفع موانع پیش‌روی تولید است، اظهار کرد: شناسایی مشکلات و معرفی محصولات این استان به سایر استان‌ها و کشورهای هم‌جوار در اولویت کار ستاد اقتصاد مقاومتی گلستان قرار دارد.

مازندرانی در پایان تاکید کرد: از همه فعالان اقتصادی می خواهیم تا با هم‌فکری و ارائه پیشنهادات به ستاد اقتصاد مقاومتی استان ما را در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق سیاست های دولت محترم تدبیر و امید یاری نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار