کد خبر: ۳۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 08 May 2015
مسئول امور ورزش کارگروه زنان سازمان بیمه سلامت کشور گفت: بانوان قلب خانواده در خانه هستند و اگر بانوان سالم باشند و برای حفظ سلامتیشان ورزش و تلاش کنند، خانواده و جامعه‌ای سالمی داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس ، مینا چهارلنگی پیش از ظهر امروز در حاشیه اختتامیه مسابقات ورزشی زنان سازمان بیمه سلامت کشور به پیگیری‌های 6 ماه اخیر به‌دستور رئیس سازمان بیمه سلامت کشور اشاره و اظهار کرد: این دوره از مسابقات، پنجمین دوره مسابقات کشوری زنان سازمان، به‌مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر برگزار شده است.

وی علت انتخاب رامسر به‎عنوان شهر برگزاری مسابقات نهایی را چنین بیان کرد: برای تنوع سالی یکبار مسابقات نهایی را در یک استان جدید و به تبع در یکی از شهرهای آن، برگزار می‌کنیم.

مسئول امور ورزش کارگروه زنان بیمه سلامت کشور با اعلام حضور تعداد یک‌هزار و 700 نفر بانوی شاغل در بیمه سلامت سراسر کشور، خاطرنشان کرد: 350 نفر از این بانوان در این دوره از مسابقات شرکت کردند که از این تعداد 70 نفر موفق به راهیابی به مسابقات نهایی شدند.

این مسئول رقابت را در سه رشته ورزشی بدمینتون، دوچرخه‌سواری و تنیس روی میز اعلام و تصریح کرد: امیدواریم رشته‌های ورزشی گروهی هم در سال‌های آینده به این سه رشته ورزشی انفرادی اضافه شود تا ورزشکاران شرکت‌کننده به‌صورت تیمی به رقابت بپردازند.

چهارلنگی هدف از برگزاری مسابقات در سازمان بیمه سلامت را تلاش هدفمند برای سلامتی ذکر کرد و گفت: همان‌طور که از نام سازمان بیمه سلامت برمی‌آید و نیز برنامه‌ها و اهدافی که باید بیمه سلامت به‌دنبال آن باشد، ما را بر آن داشت تا برای حفظ سلامتی و خدمات سلامتی در کل کشور، ابتدا سلامتی و تلاش برای سالم بودن را از خود سازمان و شاغلان در این سازمان آغاز کنیم.

وی ادامه داد: بانوان قلب خانواده در خانه هستند و اگر بانوان سالم باشند و برای حفظ سلامتیشان ورزش و تلاش کنند، خانواده و جامعه‌ای سالمی داریم.

مسئول امور ورزش کارگروه زنان بیمه سلامت کشور با اعلام رضایت از مهمان‌نوازی‌های مازندرانی‌ها و به‌ویژه مردم رامسر، تأکید کرد: در این دوره از مسابقات در رامسر از نظر تجهیزات، خوراک، مکان اسکان و ... تمام اعضای تیم، رضایت کامل دارند و این مسابقات یکی از بهترین دوران مسابقات ورزشی سازمان بیمه سلامت بوده است.

این مسئول در پایان با اعلام حضور شرکت‌کنندگان از 30 استان کشور در این دوره از مسابقات گفت: امسال از استان‌های بیشتری در مسابقات شرکت داشتند و مهم‌تر اینکه بیشتر برندگان این دوره از مسابقات از استان‌های محروم کشور مانند ایلام، کردستان، بوشهر و خراسان جنوبی بودند که امیدواریم بتوانیم این مسابقات درون‌سازمانی را به برون‌سازمانی و فراسازمانی هم انتقال دهیم.

به گزارش فارس، نفر اول تا سوم در رشته تنیس روی میز عبارتند از: 1ـ سارا مزارعه‌زاده از استان خوزستان 2ـ ژیلا قره‌ویسی از استان کردستان 3ـ زهره رضایی از استان ایلام.

نفر اول تا سوم در رشته بدمینتون عبارتند از: 1- رویا شیوندی از استان اصفهان 2ـ فاطمه گل‌چوبیان از استان تهران 3ـ نیره رحیمی از استان خراسان شمالی.

نفر اول تا سوم در رشته دوچرخه‌سواری عبارتند از: 1ـ لیلا قلندرآبادی از استان خراسان جنوبی 2ـ زهرا نظامیان‌پور از استان بوشهر 3ـ ساناز فرداصفهانی از استان اصفهان.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار