نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی: برای تامین و پیشرفت استان از نظر امكانات بهداشتی و درمانی، اعتبارات قابل توجهی تخصیص داده خواهد شد
کد خبر: ۳۲۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 06 November 2016
شنبه 15 آبان ماه 95 با ارتباط زنده تصویری با دکتر قاضی زاده هاشمی- وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، بصورت ویدئو کنفرانس ، همزمان با3کلانشهر: مشهد، تبریز و کرج، در مرکز جامع سلامت شماره 3 غرب اهواز برگزار شد.

 در این مراسم ،  دکتر غلامرضا شریعتی -استاندار خوزستان، مهندس جواد کاظم نسب(الباجی)- نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، دکتر اسماعیل ایدنی- رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر سلمان زاده معاون بهداشت، دکتر نظری- معاون درمان، دکتر برزگر- معاون غذا و دارو و جمعی از مدیران استانی و محلی ، حضور داشتند.

 

جواد کاظم نسب (الباجی )- نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن اعلان پیام تقدیر و تشکر دو نماینده دیگر مردم در مجلس، افزود: به همت استانداری و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توانستیم در ایجاد و ساخت بیمارستان تنفسی و خانه های بهداشت در فرصت خیلی کوتاه پیشرفت خوبی داشته باشیم.

الباجی تصریح کرد: طبق مصوباتی که در جلسه با وزیر بهداشت و درمان حاصل شد، دکتر هاشمی این نوید را داد که نسبت به تامین و پیشرفت استان از نظرامکانات بهداشتی و درمانی، اعتبارات قابل توجهی تخصیص داده شود.

وی اظهار داشت: بنده در کنار مردم استان به عنوان خدمتگزاری کوچک در رفع هرچه سریع تر مشکلات بهداشتی و درمانی در تلاش هستم و امیدوارم با همت مضاعف بتوانیم تمامی موانع موجود بر سر راه استان را با قدم های شایسته ای برطرف کنیم، زیرا این مردم دین خودشان را در عرصه های مختلف به این خطه ی شهید پرور ادا کرده اند و شایسته بهترین امکانات هستند.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما وضعیت کنونی خوزستان را نمی پذیریم و شان مردم این استان بالاتر از اینهاست .اعتلای مردم خوزستان در گرو رسیدن آنها به خواسته های قانونی و به حقشان خواهد بود و ماپیگیر این حقوق هستیم.
منبع: تابناک
برچسب ها: بهداشت غرب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار