نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت واقعی از صنعت تا حل مشکل اشتغال شد.
کد خبر: ۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶ 07 February 2015
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت واقعی از صنعت تا حل مشکل اشتغال شد.

به گزارش فارس از ملایر، علی‌نعمت چهاردولی در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی سهند ملایر اظهار کرد: ناحیه صنعتی سهند و برخی دیگر از شهرک‌ها و نواحی صنعتی از زمان راه‌اندازی با مشکل فاضلاب و مباحث زیست‌محیطی درگیر بودند.

وی با بیان اینکه این مباحث هزینه‌های بسیاری را نیز برای واحدهای صنعتی در بر داشته، افزود: خوشبختانه در حال حاضر تصفیه‌خانه‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی بر اساس تعهدات شرکت شهرک‌های صنعتی در حال راه‌اندازی است.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با بیان اینکه نباید پروژه‌ها را تنها با کلنگ‌زنی رها کرد، ادامه داد: در حال حاضر عملیات اجرایی تصفیه‌خانه ناحیه صنعتی سامن در حال اجرا بوده و عملیات اجرایی سهند ملایر نیز آغاز شده که جای بسی خوشحالی است.

وی تأکید کرد: با توجه به مشکلات کمبود آب در ملایر و وضعیت کشاورزی، باید برای حل مشکلات اشتغال به سمت صنعت حرکت کرده و حمایت واقعی از آن صورت گیرد تا مشکل اشتغال نیز برطرف شود.

پیشرفت کشور به دست جوانان محقق می‌شود

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشرفت کشور به دست جوانان رقم می‌خورد که نمونه‌های آن را در فناوری نانو و انرژی هسته‌ای مشاهده می‌کنیم.

احمد آریایی‌نژاد با بیان اینکه تیم شرکت شهرک صنعتی استان نیز پویا، جوان و باانگیزه امور را پیش می‌برند، گفت: برای تولید غذا و ثروت، چاره‌ای جز حرکت به سمت صنعت نداریم و به همین دلیل باید با تلاش و کار کارشناسی عواقب منفی آن همچون مسائل زیست‌محیطی را به صفر برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه احداث تصفیه‌خانه‌ها و ایجاد فیلتر از جمله اقدامات مهم برای جلوگیری از زیان‌های زیست‌محیطی صنعت است، اظهار کرد: در شهرستان ملایر نیز باید با توجه به ظرفیت‌های موجود و طرح آمایش سرزمین برای پیشرفت و شکوفایی تلاش کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار