مشهدی آقایی:
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه تابع ابلاغ وزارت ورزش و جوانان هستیم، گفت: به احتمال 99 درصد انتخابات هیئت فوتبال باطل خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵ 03 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در گفتگویی، در خصوص اتفاقات رخ‌داده در انتخابات هیئت فوتبال استان قزوین، اظهار کرد: رئیس مجمع فدراسیون فوتبال قزوین، انتخاباتی را با اختیار خود در استان برگزار کرد که به سبب برخی رخدادها، در حال حاضر بین خود فدراسیون و مجمع اختلاف افتاده است.
وی افزود: قانون می‌گوید سرپرستان هیئت فوتبال می‌توانند در انتخابات شرکت و رأی دهند اما در مجامع وزارت ورزش این اجازه به سرپرستان هیئت ورزش داده نشده است.
مشهدی آقایی با تأکید بر اینکه هر چیزی از سوی وزارت ورزش به این سازمان ابلاغ شود ما آن را انجام خواهیم داد گفت: نامه‌هایی که وزارت ورزش در خصوص ابطال انتخابات، صادر نموده خطاب به تاج مسئول مجمع فدراسیون فوتبال در قزوین، است که باید آن‌ها تصمیم گرفته و نتیجه را به ما اعلام کنند.
این مسئول با اشاره به نامه‌نگاری‌های صورت گرفته بین وزارت ورزش و مجمع فوتبال استان تصریح کرد: هرکدام از طرفین با بیان مستنداتی صحت و یا ابطال این انتخابات را مورداشاره قرار داده‌اند و ما در سازمان ورزش و جوانان استان منتظر اعلام نظر نهایی هستیم.
 وی ادامه داد: این سازمان با سجادی معاون وزیر و سرپرست سابق وزارت ورزش، جلساتی داشت که درنهایت قرار شد وی  پیگیر این موضوع باشد و نتیجه نهایی را اعلام کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بابیان اینکه زمان مشخصی برای اعلام نتیجه نهایی مشخص نشده است گفت: با توجه به انتخاب وزیر جدید وزارت ورزش و جوانان، باید منتظر رأی و تصمیم وزیر جدید بود.
وی تأکید کرد: ما در سازمان تابع تصمیم اعلام‌شده خواهیم بود و در این میان وظیفه‌ای جز تبعیت نخواهیم داشت. هر چه قانون بگوید همان نظر ما نیز است.
این مسئول با بیان اینکه قانون در آیین‌نامه فدراسیون اجازه دادن رأی را به سرپرستان داده‌ ولی در هیچ فدراسیونی این موضوع انجام‌نشده است گفت: به‌احتمال 99 درصد این انتخابات ابطال و از نو برگزار خواهد شد.
مشهدی آقایی در پایان با تأکید بر اینکه طولانی شدن این روند موجب ضربه زدن به فوتبال استان خواهد شد تصریح کرد: تقاضای ما از وزارت ورزش تعیین تکلیف هر چه زودتر این موضوع است لذا مسئولان این مسئله را در اولویت خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار