نادر پیرتاج گفت: فردا با تقویت موج بارندگی شاهد بارش نخستین باران پاییزی مؤثر در استان خواهیم بود به طوری که براساس پیش‌بینی‌ها بین 2 تا 10 میلی‌متر بارندگی در پیش داریم که البته دما نیز کاهش محسوسی خواهد داشت.
کد خبر: ۳۲۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 01 November 2016
مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان با بیان اینکه تا شنبه هفته آینده دمای هوای استان تا ۸ درجه سانتیگراد کاهش می‎یابد تصریح کرد: در حال حاضر سرعت وزش باد در همدان به ۵۵ کیلومتر بر ساعت رسیده است.
 
به گزارش تسنیم؛ نادر پیرتاج‌ همدانی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان تا پایان هفته اظهار داشت: در حال حاضر آسمان استان کمی ابری با گاهی وزش باد نسبتا شدید همراه است و از بعد از ظهر با افزایش ابر و احتمال بارش خفیف وجود دارد.
 
وی افزود: فردا با تقویت موج بارندگی شاهد بارش نخستین باران پاییزی مؤثر در استان خواهیم بود به طوری که براساس پیش‌بینی‌ها بین 2 تا 10 میلی‌متر بارندگی در پیش داریم که البته دما نیز کاهش محسوسی خواهد داشت.
 
مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان بیان کرد: این وضعیت بارندگی‌ها گاهی همراه با وزش شدید باد همراه خواهد بود و تا اواخر روز چهارشنبه ادامه دارد.
 
وی گفت: صبح پنجشنبه هفته جاری با خروج این سامانه بارشی، بر آسمان استان موج پایدار و آفتابی حاکم می‌شود ضمن اینکه از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده دمای هوای استان به میزان محسوسی بین 5 تا 8 درجه سانتیگراد کاهش می‎یابد.
 
پیرتاج‌همدانی با بیان اینکه در حال حاضر وزش باد تمام نقاط استان را احاطه کرده است عنوان کرد: به طور میانگین سرعت وزش باد در استان همدان به 55 کیلومتر بر ساعت رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار