رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی استان یزد گفت: امتیاز ورزش قهرمانی این استان درسال 94 به نسبت سال قبل از آن بیش از 6 برابر رشد داشته است.
کد خبر: ۳۲۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ 01 November 2016
به گزارش تابناک یزد،احمدهاشمی اظهار داشت: در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان، ورزش استان یزد در سال گذشته ارتقاء جایگاه قابل توجهی در ورزش قهرمانی یافته است.
وی شهرستان بافق را از شهرستان های فعال در حوزه ورزش قهرمانی استان دانست و گفت: با توجه به ظرفیت هایی مانند همدلی وهمکاری مسوولان، وجود زیرساخت های اقتصادی مناسب و فیزیک بدنی و استعداد ذاتی جوانان بافقی، این شهرستان از کانون های ورزش قهرمانی استان یزد است.
وی خاطر نشان کرد: هم اینک تیم هندبال بافق در لیگ برتر کشور و تیم های شمشیربازی آقایان و بانوان این شهرستان نیز در لیگ های کشوری حضور دارند.
هاشمی با بیان اینکه استان یزد یکبار میزبان مسابقات موتور سواری قهرمانی کشور بوده، یادآور شد: مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور جمعه هفته جاری از لحاظ تعداد شرکت کننده و ورزشکاران در سطح بالایی در بافق برگزارمی شود .
رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی استان یزد تصریح کرد: برندگان مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور که با حضور200 ورزشکار در بافق برگزار می شود، به عضویت تیم ملی درمی آیند.
هاشمی تعداد هیات های ورزشی فعال استان یزد را 48 هیات اعلام کرد و افزود: این هیات ها در سه گروه هیات های اولویت دار، نیمه اولویت دار و فاقد اولویت تقسیم شده اند.
بافق دارای 36 هیات ورزشی است که 18 هیات فعال و بقیه نیمه فعال یا از فعالیت کمتری برخوردارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار