ابراهیم دشتیان، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان:
هفتمین جلسه کمیته کارشناسی شورای ترافیک به ریاست "ابراهیم دشتیان"معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان و با حضور اعضای شهرستان گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴ 31 October 2016
هفتمین جلسه کمیته کارشناسی شورای ترافیک به ریاست "ابراهیم دشتیان"معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان و با حضور اعضای شهرستان گرگان برگزار شد.

ابراهیم دشتیان در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: لازمه نتیجه مطلوب در بحث ترافیکی، بهره گیری از تکنولوژیهای جدید سیستمهای حمل و نقل عمومی می باشد.

دشتیان در ابتدای جلسه با یاد و خاطر شهید دانش آموز حسین فهمیده این روز را گرامی داشت و د رادامه خواستار ارائه گزارشات و مصوبات جلسه قبل از سوی حاضرین شد و بر لزوم همفکری اعضاء و تعامل در جهت رفع موارد ترافیکی در مرکز استان تأکید کرد.

وی در ادامه به حل مشکلات ترافیکی و حمل و نقل عمومی در شهرستان با توجه به تردد بالا در شهر گرگان اشاره کرد و گفت: اگر بتوان در شهرهای بزرگ و مراکز استان نظیر گرگان که تراکم بالای جمعیتی و حجم زیاد ترافیک؛ طرح و برنامه های ترافیکی با تکنولوژیهای جدید از جمله سیستم های حمل و نقل عمومی منطقی و علمی نظیر دوربین های هوشمند ترافیکی و سیستم های پیامکی ثلت و اعلام لحظه ای تخلف اجرایی گردد، می توان به نتایج مطلوب و قابل توجه برسیم.
 
وی در ادامه در خصوص احداث دوربرگردان شهر تازه تأسیس قرق بیان داشت: با توجه به کلیت طرح در جلسه قبل، نیاز است اعضاء از نزدیک مورد را بازدید تا جانمایی دقیق جهت احداث و صرفاً استفاده از خودروهای سواری با هماهنگی و نظارت راهور صورت گیرد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بر رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده و سرعتکاه ها در شهر گرگان از سوی شهرداری تأکید کرد و خواستار نصب علائم راهنمایی و رانندگی در این قسمت ها شد.

در ادامه نیز موارد ترافیکی و درخواست های شهروندان مورد بررسی قرار گرفت و اعضاء نظرات کارشناسی خود را اعلام داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار