کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از وزش باد شدید در استان و احتمال وقوع خسارات ناشی از آن خبر داد و توصیه کرد، مسئولان برای جلوگیری از خسارات تمهیدات پیشگیرانه بیاندیشند.
کد خبر: ۳۲۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 31 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،شاهرخ پارسا در خصوص آخرین پیش بینی های صورت گرفته از وضعیت هوای استان کرمانشاه گفت: بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسی، موجی ناپایدار که با گسترش کم فشار و وزش باد شدید همراه می‌شود؛ در روزهای سه شنبه (فردا) و چهارشنبه جو منطقه را متاثر خواهد کرد.

وی افزود: وزش باد، به خصوص در روز چهارشنبه، علاوه بر گردوخاک محلی و نفوذ غبار حاصل از توفان های گردوخاک عراقی، ممکن است موجب بروز خساراتی در سطح استان شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه  تصریح کرد: پیش بینی می شود بیشترین سرعت باد ناشی از این موج، بین ۷۰  تا۸۰ کیلومتر در ساعت (به ویژه در نیمه شرقی استان) به ثبت رسیده است.

وی افزود: احتمال می رود با این سرعت وزش باد میدان دید افقی حاصل از گردوغبار، در نواحی مرزی به کمتر از ۵۰۰ متر و در سایر نقاط بین ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ متر در نوسان باشد.

پارسا گفت: این موج بارش هایی نیز (نه چندان قابل توجه) گاهی همراه با رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت. همچنین دمای هوا در نقاط مختلف استان در ۲ روز پایانی هفته به طور محسوس کاهش می یابد.

وی در پایان گفت: به مسئولان محترم سازمان‌های ذیربط استان توصیه می شود، جهت جلوگیری از مشکلات و مخاطرات احتمالی، دستور تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار