کد خبر: ۳۲۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶ 30 October 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیرکل راه‌آهن یزد از حذف واگن‌های اتوبوسی شب‌رو و جایگزینی آن به وسیله واگن‌های خواب خبر داد.
سیدمصطفی داودی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با اشاره به اینکه در استان یزد با توجه به وجود معادن خیلی خوب، از نظر حمل بار رتبه اول کشور را داریم، اظهار داشت: با توجه به مرکزیتی که راه‌آهن یزد به لحاظ جغرافیایی در کشور دارد، حجم قابل توجهی از قطارهای دیگر شهرها هم از یزد عبور می‌کنند.

وی با بیان اینکه این موضوع سبب شده که استان یزد به مسافران استانهای مختلف کشور خدمات‌رسانی می‌کند، عنوان کرد: به طور متوسط روزانه 30 رام قطار مسافری از استان یزد تردد می‌کند.

مدیرکل راه آهن یزد خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه در ارتباط با این تعداد قطار مسافری این است که مبدا و مقصد 6 رام در هر شبانه‌روز مربوط به استان یزد است و مابقی عبوری هستند.

داودی با اشاره به اینکه در هر شبانه روز حدود 80 قطار باری هم از یزد عبور می‌کند، ادامه داد: مجموعه راه‌آهن استان یزد در طول شبانه‌روز، بر تردد حدود 120 قطار باری و مسافربری نظارت می‌کند.

وی در ارتباط با عملکرد راه‌آهن استان یزد در شش ماهه اول امسال گفت: خوشبختانه در این زمان استان یزد جزو برترین استانهای کشور بود و به نسبت برنامه عملکردی سال گذشته، بیش از 20 درصد افزایش را شاهد بودیم.

مدیرکل راه آهن یزد افزایش عملکرد راه آهن یزد در شش ماهه اول امسال به نسبت سال گذشته را در حالی دانست که در کشور با کاهش عملکرد مواجه بوده‌ایم.

داودی افزود: در ارتباط با قطارهای مسافربری هم که ویترین فعالیت‌های راه‌آهن به حساب می‌آید به طور مستقیم به مردم خدمات‌رسانی می‌کنیم، متوسط تاخیر ما 30 دقیقه برای کل قطارها در 24 ساعت شبانه‌روز است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقداماتی که در راستای کاهش این تاخیرها انجام شده، الان تاخیر تمام قطارها در طول 24 ساعت به کمتر از 10 دقیقه رسیده است.

مدیرکل راه‌آهن یزد از حذف واگن‌های اتوبوسی شب‌رو و جایگزینی آن به وسیله واگن‌های خواب خبر داد و گفت: پیگیری‌های لازم را انجام دادیم که ان‌شاالله بتوانیم واگن‌های جدید وارد این خط کنیم.

داودی ادامه داد: قطارهای سریع‌السیری که از یزد به تهران حرکت می‌کنند و مسافر را بین 5 و نیم تا شش ساعت به مقصد می‌رساند، جزو بهترین قطارهای سریع‌السیر کشور هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
این اقا میگه که 30 تا قطار مسافری و 80 تا هم قطار باری از یزد روزانه عبور میکنن.
خوب اینا که جمعشون میشه 110 تا قطار نه 120 تا .
واقعا یاد اون قضیه میوفتیم که طرف میگفت تیم 70 درصد آمادگی داره 40 درصد بقیه هم تا زمان مسابقه بهش میرسیم. !!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار