امام جمعه اقلید:
امام‌جمعه اقلید با بیان اینکه برگزاری جلسات غیرتخصصی و کارشناسی نشده دردی از صنعت و تولید را درمان نمی‌کند، بر لزوم آسیب‌شناسی و حرکتی انقلابی در راستای کسب نتیجه تأکید کرد.
کد خبر: ۳۲۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱ 30 October 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی عصر امروز در نشست فعالان اقتصادی و مدیران واحدهای صنعتی و معدنی این شهرستان که با حضور مدیر شعب و مسؤولان بازرسی، اعتبارات و بازاریابی و تبلیغات بانک انصار استان فارس، فرماندار اقلید، جانشین فرمانده سپاه، مدیر بانک انصار شعبه اقلید، رؤسای شورای اسلامی شهر، دفتر نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان صنعت و معدن، کار، جهاد، شرکت شهرک‌های صنعتی، استاندارد و جمعی از صنعتگران و مدیران واحدهای تولیدی در سالن اجتماعات فرماندهی سپاه این شهرستان برگزار شد از اهمیت کیفیت در تولید محصولات مختلف و دستورات دینی در این زمینه سخن گفت.

وی به جلسات متعددی که برای رفع موانع تولید و مشکلات صنعت اقلید با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد اشاره و بیان کرد: باوجود برگزاری چنین جلساتی، مشکلی حل‌ نشده است.

طالبی بابیان اینکه بخشی از مشکلات حوزه صنعت و معدن به صنعتگران و تولیدکنندگان و قسمتی به دولت مربوط می‌شود بر لزوم حرکت مؤثر در راستای رفع آن تأکید کرد و گفت: برگزاری جلسه‌ غیرتخصصی چه فایده‌ای دارد ازاین‌رو سعی شود با بررسی دقیق مشکل، به‌صورت کارشناسی و تخصصی راهکار ارائه‌ شده و با حرکتی جهادی برای رفع آن اقدام شود وگرنه بیان دوباره مشکلاتی که همگی از آن اطلاع داریم، نتیجه‌ای ندارد.

در ادامه این جلسه فرماندار اقلید توسعه اقتصادی را مهم‌ترین هدف دولت‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: در کنار اقتصاد پویا و توسعه‌یافته، اشتغال، امنیت، رفاه و آسایش به وجود می‌آید ازاین‌رو لازم است که تمام اقشار مختلف جامعه به‌ویژه مسؤولان، صاحب‌نظران و ... در این راستا گام‌های مؤثری بردارند و مسؤولیت و دین خود را ادا کنند.

صادق کریمی با تأکید بر لزوم حمایت از صنعتگران در ارتقای تولید و پویایی اقتصادی کشور، تصریح کرد: تحقق این هدف تنها با فعالیت و عملکرد یک‌طرف امکان‌پذیر نیست بلکه نیاز به عزم همگانی و جهادی دارد.

وی بابیان اینکه درگذشته تسهیلات و اعتبارات بسیاری به‌نام تولید و صنعت به افرادی که به دنبال اشتغال کاذب بوده‌اند، پرداخت شد، از مشکلات بسیاری که امروز برای دولت و دریافت‌کنندگان و متقاضیان تسهیلات به وجود آمده است سخن گفت و ادامه داد: باید اقساط تسهیلات بانکی پرداخت شود تا حمایت بانک‌ها ادامه یابد.

کریمی خدمت به مردم را عبادت خواند و خاطرنشان کرد: خدمت به مردم باید هدف اصلی فعالیت کاری در اقشار مختلف جامعه به‌ویژه مسوولان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار