پاسگاه محیط بانی هفت شهیدان اولین پاسگاه محیط بانی منطقه است و در مساحتی نزدیک به 750 متری و زیربنای 280 متر احداث شده است
کد خبر: ۳۱۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 28 October 2016
 درآئین افتتاح این پاسگاه که با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان و فرماندار شهرستان مسجدسلیمان حضور داشتند،
 
مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان درخصوص راه اندازی پاسگاه محیط بانی در منطقه حفاظت شده هفت شهیدان گفت: باتوجه به قدمت منطقه حفاظت شده هفت شهیدان و داشتن گونه گیاهی و جانوری ارزشمند در این منطقه، کارحفاظت از این گونه ها  لازم بود که این پاسگاه محیط بانی در منطقه راه اندازی شد.
 
احمد رضا لاهیجان زاده ابراز امیدواری کرد؛ که با راه اندازی این پاسگاه، می توان نیروهای محیط بان برای آموزش دانش آموزان و جوامع محلی استفاده کرد.
 
وی ضمن قدردانی از رئیس و پرسنل محیط زیست منطقه در راه اندازی این پاسگاه خواستار جدیت و تداوم در حفاظت از محیط زیست منطقه شد.
 
فرماندار شهرستان مسجدسلیمان نیز ضمن تقدیر از فعالیت های محیط زیست در شهرستان خواستار توجه به محیط زیست پیرامون شهر شد و گفت: با توجه به پیرامون شهرها می شود به معضلاتی چون پسماندها و گرد وغبار و ... پرداخت.
 
علیرضا گوروئی درخصوص طرح های شهرداری در مورد اینکه طرح جامع پسماند مسجدسلیمان ها می بایست برای روستاهای همجوار شهر نیز دیده شود، گفت: مشارکت فرمانداری و محیط زیست می تواند بسیاری از مشکلات محیط زیست منطقه را حل کند.
 
 منبع: سازمان حفاظت محیط زیست خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار