نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه ایران( کیش اینوکس) دهم تا سیزدهم آبان ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۱۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 26 October 2016
اسماعیل زمانی  با اشاره به تلاش این سازمان در راستای جذب منابع مهم سرمایه، اظهار کرد: به‌طور حتم حضور این سازمان در نمایشگاه و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه کشور ( کیش اینوکس ) باعث پویایی بیشتر، ارتباطات قوی و بسترسازی مناسب برای جذب سرمایه‌گذار می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به موقعیت ویژه جغرافیایی این منطقه عنوان کرد: وجود کانال‌های ترانزیتی  و استراتژیک منطقه باعث شده تا این منطقه در تلاقی مسیرهای تجاری مهم خاورمیانه قرارگرفته و دسترسی آسان و راحتی به آب‌های آزاد داشته باشد.

وی افزود: تلاش‌های بسیاری در راستای توسعه سرمایه‌گذاری در  بخش حمل‌ونقل، تأمین و تجهیز زیرساخت‌های ترانزیت این منطقه صورت گرفته است و در همین زمینه برنامه‌های بسیاری نیز در دستور کار قرار دارد.

زمانی با اشاره به حضور این سازمان در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه ایران ( کیش اینوکس)  عنوان کرد: به‌طور حتم حضور در این نمایشگاه باعث می‌شود پتانسیل‌های موجود در این منطقه به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی شود و تفاهم‌نامه‌هایی نیز در این خصوص به امضا برسد.

وی در پایان گفت: حضور در چنین نمایشگاه‌هایی باعث پویایی سازمان، ارتباط هر چه بهتر و بسترسازی مناسب برای جذب سرمایه‌گذار می‌شود.

نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه ایران( کیش اینوکس) دهم تا سیزدهم آبان ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
برچسب ها: اسماعیل زمانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار