به منظور بررسی راههای توسعه سرمایه گذاری
دکتر نورقلی پور نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با دکتر خزاعی، معاون معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران دیدار و درباره توسعه و جذب سرمایه گذاری منطقه گفتگو کرد.
کد خبر: ۳۱۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 23 October 2016
نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با دکتر خزاعی معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران دیدار و درباره توسعه و جذب سرمایه گذاری منطقه گفتگو کرد.
دکتر نورقلی پور درباره این دیدار به خبرنگار تابناک گفت: با توجه به اینکه چندین سرمایه گذار خارجی متمایل به سرمایه گذاری در منطقه هستند، مذاکراتی با آنان انجام دادیم تا موارد قابل سرمایه گذاری در منطقه بررسی شود.
به گفته وی، در این نشست، ساز و کار ورود سرمایه گذار به استان گستان و حوزه غرب استان مورد بررسی قرار گرفت.

عضو هیات رئیسه کمیته صنعت مجلس افزود: متقاضیان متعددی برای سرمایه گذاری در منطقه وجود دارد و ما طرح های قابل ارائه در حوزه غرب از سوی سازمان سرمایه گذاری خارجی را مورد بررسی قرار دادیم.

دکتر نورقلی همچنین از دیدار با سرپرست و رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون کشور خبر داد و افزود:ر منطقه ما توسعه یافتگی صنایع بزرگ خیلی کم و تولید اشتغال در صنایع کوچک و متوسط به نسبت زیاد است و علاوه بر این، نقش سازمانی بانک توسعه تعاون، کمک به تاسیس و توسعه بنگاه های کوچک و متوسط است. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: رایزنی هایی برای گرفتن تسهیلات مناسب با کارمزد پایین برای سرمایه گذاران انجام شد و همچنین راهکارهای دریافت آن برای سرمایه گذاری در شهرستانهای گمیشان، بندرترکمن، کردکوی و بندرگز مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار