کد خبر: ۳۱۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 16 October 2016


معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر رفع مشکلات صنایع گفت: حمایت از صنایع مسیر رسیدن به توسعه اقتصادی را هموار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا فیاض صبح امروز به استان البرز سفر کرد.

وی در این سفر در نظر دارد وضعیت صنایع در استان البرز را مورد بازدید و بررسی قرار دهد.

همچنین قرار است ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز نیز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار البرز نیز تشکیل شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات برای رسیدن به توسعه اقتصادی حمایت از صنایع و رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی ادامه داد: در این راستا باید تلاش کنیم تا با شناسایی واحدهای غیرفعال و نیمه‌فعال مسیر توسعه و پیشرفت این واحدها را هموار کرده و آنها را نیز به سمت تولیدات بیشتر سوق دهیم.

فیاض با بیان اینکه هم‌اکنون مشکلات اقتصادی مهم‌ترین دغدغه واحدهای تولیدی و صنایع است، افزود: معرفی این گونه واحدها به بانک‌ها و دریافت تسهیلات نیز می‌تواند عامل مهمی در رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی باشد.

معاون وزیر صنعت با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین راهکارهای رسیدن به توسعه اقتصادی حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی است، گفت: با توجه به اینکه استان‌های مختلف کشور دارای واحدهای صنعتی هستند، بنابراین باید رفع موانع تولید در واحدهای تولیدی را در اولویت قرار دهیم.

فیاض اعلام کرد: البته مشارکت مردم نیز می‌تواند سهم مهمی را در رسیدن به اهداف مورد نظر داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای ایرانی نیز باید به درستی در بین مردم انجام شود افزود: مردم نیز با خرید کالاهای ایرانی می‌توانند سهم مهمی را در ارتقای تولید و افزایش توان تولیدکنندگان داشته باشند.

فیاض اظهار کرد: البته تولیدکنندگان نیز باید در تولید کالاهای خود رعایت تمامی استانداردها را کرده و با ارتقای کیفیت کالاها در جذب مشتریان اقدام کنند.

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار البرز و جمعی از مدیران بانکی و صنعتی تشکیل می‌شود.

در این جلسه قرار است مدیران واحدهای صنعتی موانع تولیدی خود را بیان کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار