مدیرکل ثبت احوال ایلام سهمیه امسال کارت ملی هوشمند در استان را 110 هزار فقره اعلام کرد وگفت: از این تعداد، تاکنون بیش از 40 هزار کارت ملی هوشمند در نیمه اول سال به واجدان شرایط تحویل و مابقی آنها نیز تا پایان سال جاری صادر و تحویل می شود.
کد خبر: ۳۱۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷ 15 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛منوچهر تیموری اظهار کرد: 450 هزار نفر از جمعیت استان ایلام واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که از این تعداد تاکنون 99 هزار و 198 نفر کارت خود را دریافت کرده اند.
 
وی سهمیه امسال کارت ملی هوشمند در استان را 110 هزار فقره اعلام کرد و افزود: از این تعداد، تاکنون بیش از 40 هزار کارت ملی هوشمند در نیمه اول سال به واجدان شرایط تحویل و مابقی آنها نیز تا پایان سال جاری صادر و تحویل می شود.
 
مدیرکل ثبت احوال ایلام با بیان اینکه 22 دفتر صدور کارت ملی هوشمند در سطح استان ایلام راه اندازی شده است، یادآور شد: در 10 شهرستان تابعه این استان همه اداره های ثبت احوال اقدام به صدور کارت ملی هوشمند برای متقاضیان می کنند ضمن اینکه علاوه بر ثبت احوال، دفاتر پیشخوان و پست نیز در این خصوص فعال هستند.
 
تیموری با بیان اینکه در یک فرآیند 2 تا سه ساله تمامی افراد بالای 15 سال کارت ملی هوشمند دریافت خواهند کرد، تاکید کرد: هیچ مشکلی در صدور کارت ملی هوشمند در استان وجود ندارد و بتدریج و با مراجعه مردم صدور کارت در حال انجام است.
 
وی بر ضرورت داشتن کارت ملی هوشمند تاکید کرد و از مردم استان خواست که برای دریافت این کارت هر چه سریع تر اقدام کنند.
 
جمعیت استان ایلام اکنون 593 هزار و 326 نفر است که از این میزان 50 و 6 دهم درصد را مردان و 49 و چهارم دهم درصد را زنان تشکیل می دهند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار