معاون استاندار کرمانشاه:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی بخش کشاورزی از طریق بانک‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط تأکید کرد و گفت: تاکنون 169 طرح بخش کشاورزی به تصویب بانک‌ها از جمله بانک کشاورزی رسیده است.
کد خبر: ۳۱۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 13 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس از کرمانشاه، رضا رحیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران یکی از سیاست‌های استان را برای غلبه بر بیکاری ایجاد اشتغال مولد در بخش کشاورزی عنوان کرد و اظهار داشت: رفع موانع تولید در بخش کشاورزی از اولویت‌های مهم در برنامه‌کاری استان است.

معاون استاندار بر حل مشکلات واحدهای صنعتی راکد در صنایع تبدیلی کشاورزی تاکید کرد و گفت: مشکلات چند واحد تولیدی بررسی و راه‌کارهای مناسب برای برون رفت و توافق بانک عامل تصویب شده است، برای هر کدام از این موارد که مشکلات خاص خود را دارند موضوعات آن‌ها بررسی می‌شود و نکاتی که نیاز به تصمیم‌گیری دارد در جلسات مربوطه مطرح و در دستور کار بانک‌ها یا اداره‌کل مالیاتی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: گزارشی از روند طرح‌هایی که در قالب سیستم بهین‌یاب که در واقع همان عملی کردن اقتصاد مقاومتی است در جلسات ارائه می‌شود و قابل ذکر است تا به امروز 169 طرح بخش کشاورزی به تصویب بانک‌ها از جمله بانک کشاورزی رسیده است.

رحیمی از افزایش سهمیه بانک کشاورزی در ارتباط با سامانه بهینه‌یاب خبر داد و بیان کرد: مذاکراتی در خصوص افزایش اعتبارات بانک کشاورزی برای پرداخت و راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد استان با وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته است‌.

این مسؤول برحل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی بخش کشاورزی از طریق بانک‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط تأکید کرد و افزود: باید روند راه‌اندازی واحدهای تولیدی را در دستور کار دستگاه‌های استان قرار دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار