کد خبر: ۳۰۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 07 October 2016
تابناک / شهرداری منطقه دو شهرداری رشت از پیگیری قضایی در مورد ضرب و شتم کارگر شهرداری توسط کارکنان بانک رفاه شعبه خیابان امام خمینی رشت خبر داد.

مرتضی عاطفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا،منطقه گیلان،گفت:صبح  روز گذشته تذکر کارگر شهرداری در مورد چرایی بیرون گذاشتن زباله در ساعت ۷ صبح سبب درگیری و ضرب و شتم کارگر شهرداری توسط کارکنان بانک رفاه شعبه خیابان امام خمینی رشت شد.

وی ادامه داد: برخورد شدید کارکنان بانک رفاه و درگیری فیزیکی کارگر شهرداری را راهی بیمارستان کرد خوشبختانه شاهد آسیب جدی نبوده ایم اما در راستای حفظ حرمت کارگران زحمت کش شهرداری با جدیت پیگیر این پرونده در مراجع قضایی خواهیم بود تا چرایی این ضرب و شتم مشخص شود.

عاطفی با ابراز تاسف از این رفتار ناپسند گفت: گویا به نظر می رسد برخی در سطح شهر دیواری کوتاهتر از کارگران شهرداری پیدا نمی کنند.

 عاطفی خواستار پاسخگویی بانک رفاه در این زمینه شد و با بیان اینکه خیابان امام خمینی یکی از شاهراه‌های اصلی شهر رشت است گفت: هیچ‌کس انتظار ندارد تا زباله‌ای در این خیابان انباشته شود

شهردار منطقه دو کمک و همراهی شهروندان در حفظ نظافت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر را ضروری دانست و گفت: اگر خودروی جمع‌آوری پسماند شهرداری ۲۴ ساعته نیز در خیابان‌ها حضورداشته باشد اما شهروندان در هر ساعتی که اراده کردند زباله را در خیابان قرار بدهند شهر تمیزی نخواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار