در این دیدار که عصر یکشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال استقلال نوین رشت موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم شهرداری کلاچای را شکست دهد
کد خبر: ۳۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 04 May 2015
به گزارش تابناک گیلان  ، در این دیدار که عصر یکشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال استقلال نوین رشت موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم شهرداری کلاچای را شکست دهد .

در جریان این مسابقه که از هفته بیست و سوم این رقابت ها در رشت برگزار شد ، تیم فوتبال استقلال نوین رشت برتر از حریف خود ظاهر شد و با پیروزی در این دیدار هنوز شانس بقا در این رقابت ها را دارد .

در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته بیست و سوم این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال شهرداری چوبرتالش در یک بازی پرگل با نتیجه پنج بر دو شهاب پسیخان رشت را مغلوب کرد و دیدار تیم های فوتبال سبحان داروی رشت و کادوس ماسال با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید .

همچنین دیدار تیم های فوتبال شهرداری ماسال و پاس گیلان با نتیجه مساوی سه بر سه خاتمه یافت و تیم فوتبال شهرداری رودسر با نتیجه یک بر صفر برابر ملوان نوین بندرانزلی به برتری رسید تا همچنان صدرنشین این مسابقات باشد .

در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها نیز ، تیم های فوتبال شهرداری چاف لنگرود و صداقت آستارا به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال شهرداری چاف لنگرود با نتیجه سه بر صفر تیم صداقت آستارا را شکست داد .

در جدول رده بندی این مسابقات نیز ، تیم فوتبال شهرداری رودسر با کسب 49 امتیاز در صدر جدول قرار دارد ، تیم فوتبال کادوس ماسال با کسب 46 امتیاز در مکان دوم است و پاس گیلان نیز با کسب 45 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد .

در قابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام گیل ، 14 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار