مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز خبر داد:
مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز از برگزاری لیگ فوتسال محلات در منطقه هفت شهرداری خبر داد
کد خبر: ۳۰۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳ 05 October 2016
به گزارش تابناک خوزستان، مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز از برگزاری لیگ فوتسال محلات در منطقه هفت شهرداری خبر داد.
 
به گزارش بدر پرس ،مهدی مکارمی با اعلام این خبر گفت: مسابقات لیگ فوتسال محلات با همکاری و مشارکت شهرداری منطقه هفت  به نام شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

مهدی مکارمی در ادامه اظهار داشت: توسعه ورزش محلات در راستای ایجاد نشاط و سلامتی شهروندان یکی از اولویت های این سازمان است که صورت می گیرد و تلاش می کنیم با همکاری هیئت ها و شوراهای ورزشی در محلات، در این زمینه اقدامات سازنده ای انجام بدهیم.

وی تصریح کرد: سعی خواهیم کرد در برنامه ریزی فرهنگی و ورزشی در شهرداری، محله محوری را در دستور کار قرار بدهیم و ضمن اجرای برنامه هایی برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، به شناسایی و معرفی استعدادهای محلات اهواز کمک کنیم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی افزود: این مسابقات در رده سنی بزرگسال و با حضور 16 تیم از محلات مختلف منطقه هفت از 24 مهر ماه آغاز خواهد شد.

مکارمی ضمن تشکر از اهتمام شهردار منطقه 7 اهواز ادامه داد: بیش از 200 مسابقه طی حدود چهار ماه برگزار خواهد شد و در نهایت به تیم های اول تا سوم و بازیکنان برتر و تیم اخلاق برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مکارمی تاکید کرد: هر تیم از شرکت کنندگان باید دو بازیکن امید داشته باشند و قطعاً با توجه به استعدادهای خوبی که در این محلات وجود دارد در زمینه ورزش فوتسال بازیکن های خوبی شناسایی خواهد شد.

 وی در ادامه یادآور شد: این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و تلاش خواهیم کرد مراسم اختتامیه و معرفی تیم های برتر در دهه مبارک فجر انجام شود.

به گفته وی ضوابط اجرایی و دستورالعمل های مربوط به این مسابقات تهیه و تدوین شده است و هماهنگی های لازم جهت برگزاری این مسابقات با شهرداری منطقه 7 در حال انجام است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار