کد خبر: ۳۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 03 May 2015
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ۲۳ ناشر مازندران برای ارائه آثار خود در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ،احد جاودانی از برگزاری نشست  و روز مازندران همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در روز  20 اردیبهشت خبر داد.

وی با اشاره به اینکه ناشران مازندران امسال در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند، گفت: تاکنون حضور 23 ناشر استان برای ارائه آثارشان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قطعی شده است.

جاودانی افزود: ناشران مازندران همیشه حضوری پربار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب داشتند.

وی گفت: نمایشگاه کتاب تهران، تجلی‌گاه صنعت نشر کشور بوده و حضور هر چه قوی‌تر ناشران استانی در این نمایشگاه می‌تواند توانمندی‌های استانی را ارائه دهد، توانمندی‌هایی که گاه مغفول واقع شده و می‌طلبد که به شکلی جدی به آن توجه شود.

آجودانی گفت: این نشست با هدف معرفی چهره‌های ماندگار و تاثیرگذار مازندران و تکریم پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

وی افزود: معرفی بخش‌هایی از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، علمی، هنری، جغرافیایی و گردشگری مازندران از دیگر اهداف این نشست است.

جاودانی تصریح کرد: از اینکه مجریان نمایشگاه کتاب تهران به استان‌ها توجه کرده‌، جای تحسین دارد و چنین حمایت‌هایی سبب افزایش انگیزه ناشران و به دنبال آن افزایش سطح کیفیت آثار تولیدی می‌شود.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن؛ گفت‌و‌گو با جهان» از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار