استاندار خوزستان به تنهایی نمی تواند مشکلات ورزش و به خصوص استقلال خوزستان را برطرف کند وبرای حل مشکلات موجود این تیم به حمایت نمایندگان محترم مردم استان درمجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد دولت نیاز است
کد خبر: ۳۰۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 01 October 2016
به گزارش تابناک خوزستان، تیم استقلال خوزستان از گردونه مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور کنار رفت. از مرحله یک سی ودوم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور تیمهای استقلال خوزستان و نفت وگاز گچساران در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در میان تعجب همگان مردان علی اکبر پور موسوی با یک گل نتیجه را به میهمان خود واگذار کردند واز صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور بازماند.

آبی پوشان اهوازی پس از کسب نتایج ضعیف درلیگ برتر بدنبال آبروداری درجام حذفی بودند. اما به نظر می رسد استقلال خوزستان برای بازگشت به روزهای خوب فصل گذشته راه بسیار سختی را پیش رو دارد. درکنار مشکلات فنی که در تیم استقلال خوزستان وجود دارد این تیم از مشکلات روحی و مالی رنج می برد. بازیکنان این تیم که حتی بخشی از مطالبات فصل گذشته را دریافت نکرده اند انگیزه لازم را برای فعالیت ندارند و در مقابل نفت وگاز گچساران بسیار سردرگم در زمین حاضر شدند.آبی پوشان خوزستانی درحالی نتیجه را به حریف واگذار کردند که تیم نفت وگاز گچساران در مسابقات دسته دوم باشگاههای کشور حضور دارد و امسال برای صعود به مسابقات دسته اول باشگاههای کشور تلاش می کنند.اما بازیکنان نفت وگاز گچساران برخلاف نفرات استقلال خوزستان با انگیزه بیشتری در زمین حضور پیدا کردند و با اجرای دستورات تاکتیکی داریوش یزدی سرمربی خوزستانی خود ضمن کسب پیروزی گام به مرحله بعدی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور گذاشتند. 
در صورتی که مشکلات تیم استقلال خوزستان برطرف نشود روزهای بسیار سخت تری را پیش رو خواهد داشت. پس چه خوب مدیران ارشد استان خوزستان هرچه زودتر آستین همت را بالا بزنند و مشکلات این تیم را پیگیری کنند.استقلال خوزستان امسال نماینده فوتبال استان و کشورمان درمسابقات جام باشگاههای آسیا است و باید در میدانی حساس تر به مصاف حریفان خود برود.حریفانی که با داشتن بودجه های سنگین با جذب بهترین نفرات در مسابقات قاره کهن شرکت می کنند.اما درمقابل استقلال خوزستان پس از قهرمانی درفصل گذشته به یکباره چند بازیکن اصلی و تاثیرگذار خود را از دست داد.عبدالله ویسی سرمربی تیم نیز که نقش اساسی در موفقیت مردان دیار کارون داشت خیلی راحت از جمع آبی پوشان خوزستانی جدا شد و به تیم سپاهان اصفهان پیوست تا استقلال خوزستان با تیمی ضعیف تر از تمامی لحاظ در این فصل از مسابقات فوتبال باشگاههای کشور حضور پیدا کند.
خوشبختانه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان درمدت فعالیت خود  به خوبی پیگیر مشکلات استقلال خوزستان بوده است.حتی تلاش شریعتی باعث شد بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال خوزستان پرداخت شود.اما استاندار خوزستان به تنهایی نمی تواند مشکلات ورزش  و به خصوص استقلال خوزستان را برطرف کند وبرای حل این دسته از مشکلات به حمایت نمایندگان محترم مردم استان درمجلس شورای اسلامی  و مدیران ارشد دولت نیاز دارد.پس چه خوب است نمایندگان محترم مردم خوزستان درمجلس شورای اسلامی با کنارگذاشتن تفکرات حزبی وگروهی خود شریعتی را در حل این مسئله حیاتی یاری کنند.
مسابقات فوتبال جام باشگاههای اسیا بزودی آغاز می شود و شایسته نیست نماینده خوزستان ،استانی که از آن به عنوان برزیل ایران یاد می شود در مصاف با حریفان آسیایی ضعیف نتیجه بگیرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار