قشقایی ها پرسپولیس رافتح کردند
تیم های قشقایی شیراز و پرسپولیس تهران در دیداری از رقابت های جام حذفی فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار نفسگیر در ضربات پنالتی با برد قشقایی به پایان رسید.
کد خبر: ۳۰۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 30 September 2016

تیم های قشقایی شیراز و پرسپولیس تهران در دیداری از رقابت های  جام حذفی فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار نفسگیر در ضربات پنالتی با برد قشقایی به پایان رسید.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ این دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز از ساعت 15 آغاز شد که با برتری قشقاییی ها وحذف ناباورانه پرسپولیس به پایان رسید.
 
در نیمه اول این دیدار و در دقیقه 2 ضربه سر مهاجم اوکراینی پرسولیس از کنار دروازه اسدی به بیرون رفت،در دقیقه 7 ضربه زمینی پریاموف در اختیار دروازه بان قشقایی قرارگرفت،در دقیقه  9محمدجواد زارعی از روی یک ضربه آزاد، با ضربه ی سر دروازه پرسپولیس را باز کرد،یک دقیقه بعد بازیکنان قشقایی بار دیگر می توانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند که این بار دروازه بان پرسپولیس مانع از گلزنی قشقایی ها شد،در دقیقه16 ضربه پشت محوطه جریمه مسلمان از کنار دروازه اسدی به بیرون رفت،دقیقه 18 شوت نوراللهی با اختلاف بسیار زیادی از بالای دروازه اسدی به بیرون رفت،دقیقه 20 ضربه علیپور از سمت راست محوطه جریمه قشقایی زده شد که با عکس العمل خوب اسدی مواجه شد وپرسپولیسی ها این بار نیز در امر گلزنی ناکام ماندند،در دقیقه 23 ضربه خطرناک عالیشاه از بالای دروازه قشقایی به بیرون رفت، در دقیقه 24 هواداران پرسپولیس در سالگرد فوت کاپیتان فقید خود، بار دیگر این مرد متعصب را تشویق کردند،دوتیم همچنان به ایجاد موقعیت روی دروازه ها ادامه دادند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا پرسپولیسی ها نیمه اول را با شکست به رختکن بروند. 
 
در نیمه دوم و در دقیقه 47 نگارنده در محوطه جریمه پرسپولیس با دروازه بان این تیم تک به تک شد که ضربه این بازیکن توسط رادوشویچ مهار شد تاتیم قشقایی با حمله جدی نیمه دوم را شروع کند،در دقیقه 51 ضربه خطرناک خادم از کناردروازه پرسپولیس به بیرون رفت،در دقیقه 56ضربه پریاموف از کنار دروازه اسدی به بیرون رفت،در دقیقه59 ضربه ایستگاهی مسلمان از جناح راست روی سر پرمایوف فرود آماد واین مهاجم توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند،بازی در دقایقی در میانه میدان دنبال شد، در دقیقه 78 شوت بازیکنان پرسپولیس در اختیار دروازه بان قشقایی قرارگرفت،دقیقه 82 ضربه نوراللهی از کنار دروازه قشقایی به بیرون رفت،دقیقه 84 شوت خطرناک مسلمان دراختیار اسدی قرارگرفت تابازی در پایان 90 دقیقه با تساوی به پایان برسد و برنده بازی در وقت های اضافه یا ضربات پنالتی معلوم شود.
 
با شروع نیمه اول وقت های اضافه ودر دقیقه3 ضربه پشت محوطه جریمه قشقایی توسط نوراللهی به بیرون رفت،در دقیقه8 ضربه ایستگاهی احمدزاده بابا عکس العمل فوق العاده اسدی از خط ورودی دروازه به کرنرفرستاده شد، دردقیقه13 ضربه سرمهاجم قشقایی ازبالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت تا نیمه اول وقت های اضافه با تساوی به پایان برسد،در 15 دقیقه دوم نیز توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا تکلیف تیم صعودکننده در ضربات پنالتی مشخص شود.
 
پنالتی ها:برای پرسولیس  ماهینی،نوراللهی،پریاموف،مسلمان،احمدزاده توپ را وارد دروازه کردند وکامیابی نیا وزاهدی توپ را به بیرون زدند.
 
برای تیم قشقایی محمد جوادزارعی،چابک،رضوی،شیری،مرادی،شریف زاده توپ را وارد دروازه کردند واسدی توپ را به بیرون فرستاد.
 
تیم قشقایی در این دیدار باترکیب اسدی، سفیدگری،شیری، کوشکی،زارعی،رضوی، شریف زاده،نیکنام،مرادی، نگارنده وهادی خادم بازی کردند.
 
برانکو در این دیدار تیمش را با ترکیب بوژیدار رادوشویچ،حسین ماهینی،محسن ربیع خواه، صادق محرمی،محمد امین آرام طبع،کامیابی نیا، نوراللهی،عالیشاه، مسلمان،پریاموف وعلیپور را روانه میدان کرده بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
حدف ناباورانه چیه !!!؟؟؟؟ این کلمه باید از سر تتیرها حدف بشه
تازه شانس آورد بازیکن های ملی پوش نبودن . وگرنه اونجوری راحت تر می باخت.
دوره این تیم ها سر اومده دیگه
زنده باد شیراز، شیرازی و ایرانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار