وزیر بهداشت گفت : طرح پزشک خانواده در شهرهای زیر پنجاه هزار نفر تا پایان امسال اجرا می شود.
کد خبر: ۲۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹ 02 May 2015
تابناک فارس به نقل از واحد مرکزی خبر؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان فارس در برنامه « پزشک شما »از سیمای استان فارس حاضر شد و با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده شهری گفت: این طرح تنها برای استان فارس و مازندران نبوده و در شهرهای زیر 20 هزار نفر در حال اجرا است.

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود : اجرای طرح پزشک خانواده شهری در شهرهای زیر پنجاه هزار نفر تا پایان امسال و برای 10 هزار حاشیه نشین کشور نیز در آینده نزدیک، پیش بینی شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با اشاره به اجرای بسیار خوب برنامه تحول نظام سلامت در استان فارس گفت : بر اساس این برنامه ، هم اکنون پرداختی مردم در بیمارستان های دولتی مناطق شهری به 6 درصد و در مناطق روستایی به سه درصد کاهش یافته و همچنان نیز برنامه های دراز مدتی در دست اقدام است.

دکتر هاشمی با بیان این که حلقه های دیگری از این طرح در حال اجرا است افزود: اگرچه مشکلات کاملا برطرف نشده، اما کاهش یافته است .
وی تصریح کرد : طرح خدمات رسانی به مردم حاشیه نشین نیز در دست اجراست که بر اساس آمارها، 10 میلیون نفر جمعیت دارند و امیدواریم این اجرای طرح تا پایان امسال به پایان برسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تصریح کرد : مقام معظم رهبری نیز در سیاست های ابلاغی بر اجرای طرح تاکید کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار