برای هشتمین بار
جشنواره خیران مدرسه‌ساز در گرمی برگزار شد هشتمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان گرمی و در مجتمع فرهنگی، هنری حافظ این شهر با حضور خیران و نیکوکاران در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 30 April 2015
به گزارش فارس، این مراسم و در مجتمع فرهنگی هنری حافظ گرمی با انجام برنامه‌های مختلفی برگزار شد و در پایان نیز کمک‌های خیرین برای احداث و مقاوم‌سازی مدارس در این شهرستان به انجام رسید.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: تاکنون خیرین مدرسه‌ساز در استان اردبیل 311 مدرسه را احداث کرده‌اند.

جواد قرآن‌نویس گفت: در سال گذشته خیرین ساخت 14 مدرسه را در قالب 54 کلاس درس تکمیل کرده و تحویل آموزش و پرورش دارند.

وی از کلنگ‌زنی ساخت 10 مدرسه جدید خیرساز در استان خبر داد و افزود: در حالی جشنواره هفدهم خیرین را برگزار می‌کنیم که تاکنون بخش عمده‌ای از تعهدات خیرین در این استان به ثمر نشسته است.

در این مراسم مالک جعفرزاده خیر نام آشنای اردبیل که به یاد اسرای کربلا 84 مدرسه احداث می‌کند، بیان کرد: ما با آموزش و پرورش قرارداد بستیم تا 84 مدرسه به یاد اسرای کربلا احداث کنیم.

وی اضافه کرد: تاکنون 25 واحد آموزشی را در شهرهای مختلف احداث کرده و تحویل داده‌ایم و تا مهر ماه امسال در شهرستان گرمی یک واحد آموزشی را تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌دهیم.

جعفرزاده ادامه داد: 50 میلیون تومان در گرامیداشت هفته معلم تقدیم معلمان این منطقه کردیم تا به عنوان هدیه در قدردانی از تلاش‌های معلمان بین آنها توزیع شود.

فرماندار شهرستان گرمی نیز با گرامیداشت هفته معلم و بزرگداشت یاد و خاطره شهید والامقام مرتضی مطهری از معلمان به عنوان سرمایه‌های ارزشی جامعه یاد کرد.

محمود علایی از افتتاح مدرسه خیرساز برادران سمسام‌اقدم، سالن ورزشی شهید محلاتی و یک مدرسه شبانه‌روزی در این شهرستان در گرامیداشت هفته معلم خبر داد.

در این مراسم خیرین شهرستان گرمی 6 میلیارد ریال کمک خود را برای احداث و مقاوم‌سازی مدارس این شهرستان اهدا کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار