کد خبر: ۲۹۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 18 September 2016


سرمربی تیم فوتبال بادران تهران با بیان اینکه استان البرز می‌تواند نماینده‌ای در لیگ برتر داشته باشد، گفت: اکسین می‌تواند یکی از تیم‌های صعود کرده به لیگ برتر لقب بگیرد.

اکبر میثاقیان که این هفته تیمش در برابر اکسین با نتیجه یک بر صفر شکست خورد، به خبرنگار فارس در کرج گفت: ما اکسین را می‌شناختیم و برای پیروزی به میدان آمده بودیم و در چند موقعیت نیز می‌تواستیم دروازه حریف را باز کنیم.

وی افزود: البته تیم فوتبال اکسین البرز نیز از بازیکنان جوان و دونده و پرتلاش خوبی سود می‌برد و در نهایت نیز موفق به شکست بادران شدند.

سرمربی تیم فوتبال بادران تصریح کرد: ما مستحق این شکست نبودیم و اگر اشتباه مهلکی را در خط دفاع مرتکب نمی‌شدیم، می‌توانستیم حداقل با یک امتیاز از خانه حریف به کار خود در لیگ ادامه دهیم.

میثاقیان در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان تیمش در صحنه گل اکسین البرز به داور اعتراض کردند، گفت: ما شکست برابر اکسین را فراموش کرده و از امروز برای ادامه مسابقات تلاش می‌کنیم و قضاوت داور نیز هر چه بود به پایان رسیده و نتیجه باز نمی‌گردد.

وی بیان داشت: قضاوت در مورد عملکرد داور دیدار اکسین و بادران را باید کارشناسان داوری مطرح کنند و ما دیگر به این موضوع فکر نمی‌کنیم.

میثاقیان در مورد عملکرد اکسین البرز نیز گفت: این تیم از کادر فنی خوب و بازیکنان جوان و مستعدی سود می‌برد که تا ایجا عملکرد قابل قبولی هم در لیگ آزادگان داشته‌اند.

وی افزود: اکسین اگر چه برای نخستین‌بار است که بازی در لیگ آزادگان را تجربه کرده و به تازگی از دسته دوم به این مرحله صعود کرده، تیم با تجربه‌ای است و جایگاه آنها در جدول نیز نشان می‌دهد که تلاش زیادی در این مدت داشته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال بادران اظهار داشت: ما تاکنون هفت هفته از لیگ آزادگان را پشت سر گذاشته‌ایم و هنوز تا پایان لیگ راه طولانی و سختی در پیش است و امیدوارم تیم‌هایی که استحقاق بیشتری داشته و تلاش بیشتری کرده‌اند، به لیگ برتر صعود کنند.

میثاقیان در پایان اظهار داشت: استان البرز از ظرفیت‌های خوبی سود می‌برد و می‌تواند نماینده‌ای در لیگ برتر فوتبال داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار