رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: هم اکنون هزار و 500 دانش آموز بی بضاعت زیر پوشش این نهاد هستند در حالی که هرسال 28 هزار دانش آموز در این شهرستان مشغول به تحصیل می شوند.
کد خبر: ۲۹۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 15 September 2016
قربان احمدی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال 86 پایگاه کمک های مردمی شیروان در مراسم جشن عاطفه ها را جمع آوری می کند که از این تعداد پایگاه، 70 پایگاه در مدارس، 15 پایگاه در مراکز نیکوکاری و یک پایگاه اصلی در میدان انقلاب سطح شهر مستقر است.
وی عوامل اجرایی در جمع آوری کمک های مردمی این شهرستان را 100 نفر شامل رسمی، غیر رسمی و افتخاری عنوان کرد و گفت: سال گذشته 130 میلیون ریال به صورت نقدی و 925 میلیون ریال به صورت غیر نقدی در جشن عاطفه ها در شیروان جمع آوری شد که امسال پیش بینی می شود یک میلیارد و 100 میلیون ریال جمع آوری شود.
احمدی فر با بیان اینکه جشن عاطفه ها امسال با شعار 'مهر در انتظار همدلی' است افزود: با توجه به این سنت حسنه و برگزاری همه ساله جشن عاطفه ها در ابتدای شروع سال تحصیلی جدید مبالغ جمع آوری شده برای اقلام مورد نیاز لوازم التحریر، کیف، کفش، پوشاک و فرم مدارس دانش آموزان تحت پوشش این نهاد هزینه می شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان توسعه انفاق ایثار در عرصه های اجتماعی، توسعه وحدت و انسجام ملی و نزدیک کردن قلوب به یکدیگر در افزایش محب عمومی را از برکات این سنت حسنه عنوان کرد.
هم اکنون 15 هزار و 740 نفر مشتمل در قالب هفت هزار و 253 خانوار در شهرستان 157 هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار