مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: وزارت نفت بگونه‌ای برنامه‌ریزی کند که بانوان از طرح‌های توسعه‌ای پیرامون حوزه نفت در استان بوشهر بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۲۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 29 April 2015
تابناک بوشهر: فاطمه دهقانی ظهر امروز در نشست بانوان فرهیخته استان بوشهر با تاکید بر پوشش متوازن در حو زه نفت اظهار  داشت: صنعت نفت با توجه به برنامه‌هایی که در برنامه‌های توسعه‌ای استان بوشهر اجرا کرده نتوانسته همه حوزه‌ها را پوشش دهد و توسعه‌ای متوازن در منطقه ایجاد کند.

وی با تاکید بر بهره‌مند‌‌شدن بانوان از طرح‌های توسعه‌ای وزارت نفت افزود: بیشتر برنامه‌هایی که وزارت نفت در استان دارد برای بانوان شاغل در این صنعت است و سایر بانوان منطقه سهمی از این برنامه‌ها ندارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تصریح کرد: وزارت نفت بگونه‌ای برنامه‌ریزی کند که طرح‌های توسعه‌ای همه مناطق پیرامون حوزه نفت را پوشش دهد تا بانوان ساکن دراین منطقه نیز از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

دهقانی اظهار کرد: باتوجه به نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه بانوان و احترامی که برای حضور و مشارکت این قشر در عرصه های مختلف قائل است، رفع دغدغه‌های اجتماعی، اقتصادی و رفاهی بانوان می‌تواند زمینه مشارکت آنان در سایر عرصه‌ها را فراهم سازد.

وی تاکید کرد: باتوجه به حضور صنعت نفت در استان بوشهر، بدون شک این صنعت می‌تواند نقش قابل توجهی در تحقق این امر ایفا کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار