جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری سارق حرفه‌ای با 40 فقره سرقت داخل خودرو و 27 فقره سرقت خودرو در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۲۹۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 09 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی‌اصغر خرم‌روی با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو در بندرعباس اظهار داشت: با توجه به اینکه در سه ماهه گذشته سال جاری پرونده‌های متعددی مبنی بر سرقت خودرو در سطح شهرستان بندرعباس به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه با استفاده از شاه کلید خودروهای پراید مورد سرقت قرار گرفته واصل شد و سارق یا سارقان پس از سرقت محتویات داخل خودرو، آن را در سطح شهر رها و مجددا خودروی جدیدی را مورد دستبرد قرار می‌دادند.
 
وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت تشکیل و پس از بررسی شیوه و شگرد به کار رفته در سرقت‌ها با اقدامات فنی، رد پای یک سارق را شناسایی کردند و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.
 
این مسؤول انتظامی تصریح کرد: با هوشیاری و کنترل محسوس و نامحسوس فردی حین سرقت داخل خودرو توسط ماموران کلانتری 12 شهرستان بندرعباس دستگیر و در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد مذکور سابقه‌دار است.
 
خرم‌روی خاطرنشان کرد: در تحقیقات فنی و پلیسی به‌عمل آمده از متهم بیان داشت: با استفاده از شاه‌کلیدی که در اختیار داشته است اقدام به سرقت خودروهای پراید مدل پایین و فاقد سیستم بازدارنده در ساعت‌های خلوت روز می‌کرد و پس از سرقت ضبط و پخش خودروها و وسایل و لوازم قیمتی داخل آنها، خودروها را رها می‌کرد.
 
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان بیان داشت: در بازرسی از منزل متهم دستگیر شده تعداد زیادی اوراق و مدارک شناسایی از قبیل کارت ملی، شناسنامه، اسناد، موبایل، کیف و شارژر متعلق به مالباختگان کشف شد.
 
وی با اشاره به اعتراف متهم به سرقت 27 دستگاه خودرو پراید و 40 فقره سرقت داخل خودرو افزود: پس از بازسازی صحنه‌های سرقت، مالباختگان شناسایی، اموال مکشوفه به آنان مسترد و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار